myboylollypop Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 ..strever med søvn her i huset! lille snuppa sovner greit av seg selv i sengen om kvelden, men våkner alltid etter en halv time og da er det skriking og drama opptil 40 min, forslag mottas med takk! strever også med dagsøvn- hun sover flere lurer på dagen ute i vogna, men maks 40 min av gangen....noen som vet hvordan jeg kan endre på dette? hilsen trøttemamma!
Lykkemin Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 vår lille prins gjør akkurat det samme.. vel og merke når jeg ikke er i rommet.. har jeg også lagt meg så tar det flere timer før han våkner så tror han merker om jeg er der eller ikke.. i går la jeg meg tidlig for er som deg trøtt, og da våknet han etter en halvtime så jeg stakk hodet opp i vugga hans og sa at mamma er her og nynnet litt.. jaggu så la han seg til og sovnet med en gang, så han luringen her merker når mammaen er ute av rommet.. i kveld la jeg han kl 19 og han våknet 1940, tok han opp og merket at han fortsatt var veldig trøtt(skal sies at han bruker ikke å legge seg så tidlig om 19, så trodde han bare tok en blund), så jeg gav han litt mer pupp og lå der en liten stund sammen han før jeg lurte meg ut.. og her kommer det beste: han sover enda mens jeg sitter på stua dette ble kanskje ikke så mye tips og råd, men jeg skal prøve samme metoden igjen i morgen og se om det funker
*Lissi* Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Snuppa mi på 5 mnd. og 1 uke våkner også en halvtime etter vi legger henne. Da er det en skvett med melk, men heldigvis sovner hun med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå