Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har termin 18 august, og oppdaget at jeg plutselig bare har 3 mnd igjen! Har en på 5 år fra før, men har ikke noe utstyr liggende derfra gitt... Vi har litt klær og sånn, men ingenting ellers........ Vi har akkurat kjøpt hus som vi overtar 1 juni, og tenkte å pusse opp en mnds tid før vi flytter inn, og så kjøpe vogn, stellebord, seng, bilstol osv etter det..... Da er det jo fortsatt 1,5 mnd til termin, burde vel holde det?
Kråkebolle27 Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Lykke til med oppusinga ) Bare ikke gjør for mye på så kort tid da. Vi holder på å bygge hus og HÅPER det blir ferdig til termin (har termin 25,aug) De sier huset skal være klart i juli, men det mangler ganske mye enda, og det er jo i slutten ting tar tid.. Når det er sagt så venter jeg så lenge som mulig med å handle inn for mye utstyr. Har kjøpt litt klær eneste. Rekner med at min kjære handler vogn og barnesete den dagen vi kan reise hjem fra sykehuset Å så pusser jeg opp vogga jeg hadde når jeg var lita Lykke til )
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2011 Vi har "desverre" kjøpt oss et oppussings-objekt, og MÅ gjøre det beboelig i løpet av en mnd, så det er jo en viss fare for at jeg kjører meg selv litt hardere enn jeg burde... Får bare prøve å være flink til å begrense meg Jeg har også vogga fra jeg var liten! Koselig med sånne "arvestykker" Brukte den til storebror også, og den var perfekt Vogna vi skal ha må vi bestille utenby's fra, evt kjøpe i utlandet, så det krever litt planlegging, men bilstolen og alt annet kan pappa'n fint kjøpe mens vi er på sykehuset-... Lykke til med hus-bygging!
Mrs. Bouquet Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg hadde nok valgt ut og evt. bestilt de store tingene. Det er greit å ikke måtte ta det eneste de kan skaffe på kort tid pga. man er sent ute. Noen vogner kan ha 4-8 uker leveringstid. Kanskje er den fysiske formen ikke så veldig god heller på slutten, og det er ikke moro å stresse med å handle inn babyustyret, i alle fall ikke om det er noe du i utgangspunktet kunne kost deg meg.
septemberpiken Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Jeg hadde det som deg sist, men vogn, seng og bilstol ble ordnet da det var omtrent 3 måneder igjen, tror jeg, og det var greit... på slutten var formen dårlig, bekkenløsningen vond, og vi hadde nok å gjøre i vårt oppussingsobjekt, så det var greit å ha unnagjort de største tingene og kunne konsentrere seg om mindre ting. Men det er jo ingen krise uansett... skjer det noe fortere enn man har planlagt, så må man jo bare sende mannen ut på oppdrag, hehe.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2011 Vi har heldigvis (i fellesskap) blitt enig om hvilke bilstol, vogn, seng osv vi skal ha, så regner med at manne klarer å ordne opp om han må ut på egenhånd Men kanskje jeg skulle bestilt vogna snart... Hmmm.... Får hvertfall sende mail til butikken og høre om leveringstid da kanskje
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Her er det meste på plass etter storebror som snart blir 2. Eneste at kanskje noen klær med fordel kan byttes ut om det blir en jente, men har mange kjønnsnøytrale klær, så blir isåfall ikke det største utlegget isåfall. Får et større bad siden vi bygger på huset, så får faktisk plass til et stellebord der da, så blir det og eventuelt en moseskurv også. Ikke at vi trenger den, for har en grindseng, men har jo kjempelyst på den da, he he. Litt deilig å ikke ha de største innkjøpene denne gangen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå