Gå til innhold

jeg skjønner ikke hva som skjer..blir veldig glad for svar!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har to barn fra før, og har innimelom opplevd en SA i uke 8, der jeg hadde glede av å dele tanker i dette forumet. Føler med dere som har mistet, og vet det kan være utrolig tøft.

Vi forsøker nå å lage barn nummer tre, og i første måned vi prøver har jeg fått "alle tegnene i boken" på at jeg er gravid (ikke innbilte, synlige mv) men har likevel ikke fått utslag på graviditetstest selvom jeg nå er 3 dager etter forventet mensturasjonsdag, noe jeg er redd ikke er et godt tegn. Og i dag har jeg begynt å blø bittelitt friskt blod (men ikke noen klumper ol ennå). Har hatt litt mensvondt i magen, men så har dte blitt litt bedre og dt er mer verking i korsrydden slik en kan ha når en er gravid (festesmerter mv) Jeg blir så forvirret av å gå og vente, og lure på hva som skjer. Er jo en liten mulighet for at det er festeblødning, men tviler vel egentlig litt på det. Er redd for at spiren/det som skulle blitt en spire aldri begynte å utvikle seg som det skulle, og isåfall er det jo bra dersom den kommer ut av seg selv. Dersom en "mister" så tidlig er det vel neppe nødvendig med en gynekologisk undersøkelse for å sjekke at alt er ute før en prøver igjen? Noen som har noen tanker om hva som skjer med meg ut ifra egne erfaringer? Setter stor pris på å høre fra noen, er jo "kun" mannen min som vet om dette, og selv om han er fantastisk hadde det vært godt å diskutere med noen som har opplevd liknende.

Fortsetter under...

Hei!

Her er jeg ingen ekspert og har ikke lignende erfaring, men jeg tenkte at jeg kunne "tenke litt høyt" med deg.

Du kan ha en eggløsning sent i syklusen din. Da er det jo ikke sikkert at kroppen din har rukket å produsere nok hcg til at det gir utslag på testen ennå. Mitt råd er at du venter en liten uke før du tar en ny test - gjerne en annen type enn den du tok nå.

Sist jeg var gravid (endte med MA for en mnd siden), tok jeg eggløsningstester. Da viste det seg at jeg hadde eggløsning helt i slutten av syklusen, hos de fleste skjer jo dette midt i.

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for en graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...