Kråkebolle27 Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Noen som har gode råd mot halsbrann? Sliter med halsbrann uansett hva jeg spiser :-(
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg å!! Melk skal jo hjelpe, men jeg kan ikke fordra smaken av melk så jeg blander litt nesquick oppi Det hjelper litt, men ikke så lenge av gangen.....
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Sliter også med det. Hjelper litt med gønne eple, melk og lovehearts. Demper det litt men blir ikke helt borte.
Kråkebolle27 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2011 Har prøvd melk jeg også, men melk smaker ikke noe særlig godt. Drakk en del litago melk i starten..men det er jo proppfullt av sukker. Ikke særlig bra, har lagt på meg mye..
Åse❣ Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har helt sykt halsbrann, pleier å hjelpe med en liten slurk h-melk. Pleier som regel å være verst når jeg skal sove, da tar jeg et helt glass. Det smaker dritt, men mye mye bedre enn halsbrann
NostraStoria Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Flytende Gaviscon fra apoteket. Den smaker vondt, men den smaken varer i 2 sek og virker umiddelbart!
Vermilion Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Samarin hjelper meg, drikker et glass før jeg legger meg, hjelper ikke i lengden, men nok til at jeg får sove. Ellers fikk jeg kjøpt noen tyggetabletter i Tallinn som virker veldig bra, redda virkelig ferien!
Phillippa Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Anbefaler å kjøpe Link Tyggetbl på apoteket. Jeg tar en hver kveld før jeg legger meg og har en klar på nattbordet viss jeg har halsbrann når jeg våkner. De hjelper mye på min nattesøvn:) Tar noen i løpet av dagen også, alt etter behov..
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Har også mye halsbrann det eneste som hjelper er LOVEHEARTS... Situasjonen i huset blir desperat hvis det ikke er tilgjengelig., hehe... Og så varer loveheartsen mye lengre enn både gaviscone og link for meg. Ellers kan også en banan virke greit for noen,
Mrs. Bouquet Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 For meg funket ikke lovehearts særlig, men en liten slurk gaviscon gjør susen.
Lille jente Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 LINK! Det hjelper veldig godt på meg i hvertfall. Melk lindrer et lite øyeblikk, men så kan det faktisk gjøre halsbrannen verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå