preggy pop Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 aldri har sett noen slimpropp til tross for flere fødsler? jeg har født to ganger og aldri sett noe til slimproppen som mange av dere snakker om. Ikkeno bødning på forhånd heller. Dessuten bryr jeg meg ikke om at jeg møter opp på føden "el naturell" med hårete underliv. Det er da helt naturlig,eller:) Smak og behag:) hehe.
NostraStoria Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Ingen slimpropp her heller ;p Møter også opp au naturel!
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Har bare født en gang før, og har heller ikke sett noe til slimproppen! Jordmoren min sa også at det var heller ukjent for henne.. Er så mye tegn man skal tolke, men når alt kommer til alt er det jo ikke noenting som betyr noe, omtrent.
prøverigjen:) Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 aldri født før. men, vil kommentere på det andre du skriver. møter opp på føden jeg og "el naturell", hadde ikke brydd meg katten om jeg hadde hårete legger heller. tjihi. gudameg tenke seg til de som tar og snauer den helt el.vokser den, neglenakk på tottelutter, ja da hadde ihvertfall jeg som helsearb.ledd litt;) fnis;) enig smak og behag;) el.kan komme under flink pike syndrom;) en perfekt fødsel med perfekt frisert underliv;) og leppestift, øredobber, fønet hår, nystrøket fødeskjorte, nydusjet selv+nydusjet-nybarbert,nyklippet mann, den listen kan bli lang her...medbragt matchende morgenkåpe til mannen og seg selv, medbragt fruktkurv kanskje!?med en dyr champagne i f.eks;)
Jente2011 Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 jeg mistet slimproppen på morgenen førjeg fødte... Trodde det var vannet som gikk (første gang så eg viste ikke hvor mye vann detvar)...
gulda Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Hi hi!!! Ja, det er det minste en kan forvente av en fødende! Det er jo best å være frisert når mannen skal knipse bilder når ungen kommer ut.. ;o) He he. (Å nei, ingen bilder her i gården fra den vinkelen!!!) Så ikke noe til slimproppen sist. Følte at alle opplevde at den kom ut, så følte jo at jeg aldri kom til å føde!
lille knerten Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Hehe, akkurat som du skriver her hadde jeg planer om forrige fødsel:) Lå i badekaret hos svigers med 2 min mellom riene og hadde egentlig ikke tenkt meg noe sted. Men mannen min tryglet meg om å komme meg ut og bort på sykehuset for sjekk i allefall. J"ada, jeg skal bare dusje og vaske meg først. Må bare barbere meg litt, føne håret og slette håret og smøre inn kroppen med bodylotion". Særlig hvor jeg hadde tid til dette når jeg endelig klarte å knø meg ut av badekaret! Da var det bare å komme seg bort på sykehuset og når jeg kom dit så var det bare å vrenge av seg alt av klær for jeg ble så varm og all sjenanse forsvant. Jeg sendte ikke en eneste tankte til at håret mitt ikke var slett, legger ubarberte og kroppen uten frisk bodylotion:) Hadde jo store planer om å iallefall ha på meg sykehusskjorten under fødselen, men jeg var altså så varm at jeg lå "pill"naken og uten noe som helst teppe for å dekke meg til med under hele fødselen som varte hele natta:) Denne gangen har jeg bare vedlikeholdt terrenget nedentil jevnt og trutt og tåneglene er lakket fordi jeg til vanlig liker å gå uten sokker, så dette gjør jeg for meg selv og ikke for noen andre:) Men helt enig, man kan ha sykt mange planer om hvordan man ser for seg seg selv under fødselen uten at det slår til i det hele tatt:)
SuperMoM <3 Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Her har slimproppen gått med mine 2 første,men likevel ingenting som skjedde Iallfall ikke før igangsettelsen med nr.1 og flere uker etter den gikk med begge 2. Her klarer jeg ikke tanken på å ikke ha barbert underliv,så det blir gjort ^^, I tillegg til pedikyr ^^, Liker å føle meg litt vel når jeg ellers går rundt som en flodhest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå