Gå til innhold

3-4cm åpning, mye slim men ingen rier. Hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger sårt rier her. har styra i huset i heila dag, får kun kansje ei kjempe vond kynnare i timen. Gått tur med hunden, så nå er eg litt sliten her og har satt meg ned å håper at riene skal komme over meg her.

Prøvde med mange kjerring råd ved sisst fødsel men ingen hjalp.

Noen som har andre råd? Eller går og venter på rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går og venter på at kroppen min skal innse at den er klar, jeg også! 3-4 cm åpning på mandag da jeg var hos jordmor som tøyet meg, fått endel blodslim etter dette. Men ellers fryktelig lite!

Til tross for 8 (!!!) runder med modningsakupunktur sist gang som ikke hjalp nevneverdig (lang fødsel, laang pressfase og 14 dager overtid), har jeg nå tydd til akupunktur igjen. Denne gangen går jeg til en akupunktør (ikke jordmor/fødeavd) som har kjørt på med riestimulerende nåler to dager på rad nå (i går og idag) og jeg kjenner tydelig på kroppen at noe skjer.

Men, ingen tegn til rier foreløpig... 4 dager over termin nå! Tror rett og slett ikke at kroppen min vet hva den skal gjøre, hehe... ;-)

Skrevet

Eg har da 4 dager til termin eg, så føler med deg som går over nå, stakkar!!!!

Har og hatt riestimulerende akupunktur i 3 dager, først i tåa, så i leggen og i dag i ryggen. Kjenner at d trykker og presser litt på men ingen rier.

Håper jo på at d sjer noe i løpet av helgen. Sisst så hadde eg rier kvar 6min når eg hadde såpass åpning som nå.

Kan vel ikkje annet enn å venta.

Håper det setter i gang snart hos deg, føler så med deg som er på overtid her.

Skrevet

Ja, det hadde vært veldig praktisk med fødsel nå i helgen, være ferdig før 17. mai og sånt... :-)

Jeg hadde også holdt på en stund (ca ett døgn, med ca 15 min mellomrom) med rier før jeg hadde 3-4 cm åpning sist, så da kan vi kanskje håpe på en litt raskere fødsel denne gangen i hvert fall? Når det etterhvert setter igang, hehe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...