Håpet ble virkelighet! Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Hei - og takk for sist til de som var med på treff på Egon, en veldig hyggelig kveld! Nå er jeg mamma og det er helt herlig! Elsa ble født fredag 6. mai på morningen etter at vannet gikk på Oslo Nye teater (!) torsdag kveld under sluttapplausen. 12 timer tilsammen må vel være ganske raskt egentlig... Alle er i ekstase og lykken er stor etter at vi har vært gjennom 5 graviditeter på snaue 3 år for å komme hit. Men nå er det vonde (nesten) glemt. Har jo kommet noen tårer når lillegull gråter pga magevondt el, hormonene er nok på plass ja!? Nå nyter vi gode dager i vårsolen og blir godt kjent, det er supert! Lykke til videre med magene alle sammen, stå på! Klem
mamma til 5 , fødeklar :) Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Gratulerer så mye Kos deg masse <3
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Hei og gratulerer så utrolig mye med Elsa. Har tenkt på deg innimellom.Godt å se det går bra til slutt.Så ut som det var en grei fødsel også.Klart hun måtte komme når hun fikk så mye aplaus Jeg satser på at alle gode ting er 5 for min del og. Det går nok fint denne gangen. 6 mai er en bra dato. Da har jeg også bursdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå