Gå til innhold

Er det så forbanna vansklig å fikse at man får se alle innlegg og svar ??

Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Nå får man ikke sett svar på anonym igjen ! Er det så forbanna vansklig å fikse ??? Det skjer jo nesten hver dag ...

Kanskje dere burde legge ned hele siden ? Siden dere ikke klarer å fikse problemene her inne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kunne ikke vært mer enig!

Blir til at en logger ut og ikke gidder være her, halvparten av svarene vises jo ikke så hva skal man svare da? Man vet jo ikke om noen andre har svart det samme før deg...

Er det forresten sånn at svarene er usynlige for alle, eller er de synlige for utvalgte?

Jeg blir så irritert!

Liker å være her, men nå er det helt håpløst synes jeg, blir værre og værre istedenfor bedre. Jeg forventer ærlig talt bedre!

Blir mindre og mindre trafikk her for hver dag som går, nå kan du skrive et innlegg på skravlesiden og det blir liggende på førstesiden i to dager. For et par år siden var det helt utenkelig, da ble det laget så mange nye innlegg at de forsvant til neste side på et par timer...

Dere graver deres egen grav her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle frustrerte BIM'ere!

Vi forstår veeeldig godt at det er irriterende at svarene ikke vises - hele poenget med et levende forum faller jo da bort :-S Vi vil heller ikke at det skal være sånn!

Man skulle kanskje tro at dette var en enkel sak å fikse, men vi har på Barn i Magen en stor og kompleks struktur, bygget på teknologi som er noen år gammel, så vi må være veldig forsiktige når vi gjør endringer for at det ikke skal medføre andre følger for nettsiden enn det vi ønsker.

Det vi gjør nå er to ting:

1. Vi prøver å flytte over til nye servere som skal takle bedre trafikktoppene vi har på kveldstid (noe av årsaken til problemet). Vi har brukt litt tid på å utrede om dette ville løse problemet, og begynte i forrige uke jobben med å sette opp en test. Nå vil vi bruke litt tid på å teste grundig før vi skrur bryteren over. Så snart teknikkgutta våre gir meg noen datoer for når dere kan forvente en endring, skal jeg si fra!

2. Vi har i noen måneders tid nå holdt på med et større prosjekt for å bytte hele plattformen forumet til BiM er bygget på til en nyere og mer fleksibel løsning. Her kommer vi etter hvert til å trenge innspill fra dere på hva dere ønsker dere/ikke ønsker dere av funksjonalitet - så da kommer vi nærmere tilbake til dere!

Som jeg har nevnt tidligere, så gjør vi ALT vi kan for å stoppe problemene nå på kort sikt - for vi vil at dere skal trives hos oss! :-)

Og at det tar lang tid før det skjer noe, betyr ikke at vi har glemt det - vi må bare være heeeelt sikre på følgene av endringene vi gjør. Dette problemet skal vi bare fikse!

Hilsen Kari

(som jobber med produktutvikling for Barn i Magen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Himmel og hav,dette tar jo for alltid. Det er utrolig rart at dere ikke klarer å vedlikeholde sidene deres. Til og med helsevesenet klarer å vedlikeholde sine ikt plattformer og journal systemer,noe som er livsviktig at fungerer.

De stenger programmene og fikser feil i løpet av noen få timer en natt.Da rekker de å avdekke evnt feil og.

Jeg nekter å tro at denne plattformen er mer viktig,kopleks eller gammel enn ikt på sykehus i norge!

Ta heller en "stengedag" som dere informerer brukerene om på forhånd og fiks problemene en gang for alle.

Dette er rett og slett bare ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...