Gå til innhold

Hvor tidlig tester dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer bare på hvor tidlig dere tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det er testing på graviditet du mener? Jeg har ikm på tirsdag, muligens mandag, og har kjøpt mange sånne gravid-billigstrimler.... Så tenkte å prøve allerede i mårra tidlig! Og så videre ;) Klarer ikke vente så lenge nå ;) hehe, spent! Dessuten har jeg 5 tester ligendes å glo på meg ;)

Men om jeg får positiv på ikm, tester jeg med clear blue da. Har hørt at den ikke tar så tidlig iforhold til billigstrimlene!

Skrevet

Ja, var det jeg mente ;)

Jeg har også ikm på tirsdag:)

Tok en clear blue digital i dag tidlig, herregud snakk om sløsing av penger hehe..

Men men... Jeg er jo egentlig ikke sikker på ikm på tirsdag. Men var 18 dager fra mens til mens sist (også første) periode. Så håper det er så kort syklusen min er!

Får krysse fingrene for oss begge til uka ;)

Skrevet

Ja skjønner deg godt at du testet!! Gleeeder meg til p prøve imårra, men vil ikke ha for store forhåpninger! ;/

Du får kjøpe noen billigstrimler på billigtester.no ;) Får 5 sånne til samme pris som CB ;) Men hvor bra og sånn aner jeg ikke....Første gang jeg prøver disse!

Lykke til til deg og! :) "Krysser"

Skrevet

hmm, negativ i dag morges :(

Meen, får prøve igjen på tirsdag! "Håper" :)

Skrevet

Jeg testet 8 dpo og fikk svak posetiv. Det verste med og teste så tidligt er at sjansen for at det kan gå til grunne. Sjansen er stor for å få kjemisk gravid og teste så tidligt. Det var rett og slett eit marerit og tenke på og håper at spiren klora seg fast eller ikkje. Testa kvar dag etter 8 dpo og testen vart sterkere for kvar dag. Tårte ikkje og juble før 14 dpo.

Hadde kjemisk gravid i januar og testen vart aldri sterkare etter 3 dagers testing. 12 dpo til 15 dpo og så kom mensen.

Skrevet

Hadde IKM i går :) bare 18 dager mellom hver mens så kort syklus her, men stabil. Mensen har uteblitt og planlegger å vente til slutten av uken før jeg tar en test ;)

Skrevet

Spennende spennende ;)

Kjøper meg en vanelig CB og en digital jeg!

Klarer ikke vente på at posten skal komme, hehe

Du får skrive inn her når du tester igjen :)

Skrevet

Ja da klarer du å vente lenge ;)

Skriv inn når du har testet!

Synes nesten det er like spennende å høre om andres resultater :)

Lykke til!

Skrevet

Ja er tolmodig :) håper det er en spire der nå :D Lykke til til deg også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...