*lille blomst* Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 hva tenker dere/får dere opp om graviditet nå jenter? Når? Det var stor enighet for to mnd siden, men mulig ting endrer seg;) Noen som får opp når eggløsning evn finner sted?
*lille blomst* Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2011 dytter opp med det samme, kommer jo ikke opp på siden...
Gjest Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 får opp graviditet på deg, en gutt. men får også opp juli hehe så håper det klaffer nå masse lykke til vennen!!
*lille blomst* Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2011 takk snuppene:) godt med noen svar! Gravid nå eller el snart? kroppen min er veldig forvirrende for tiden!
-mtp- Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 eg tror dt er mai eg også har sagt på deg, men får opp noe i juli eg også, men valgte å ikke skrive det pga eg tror det er noe annet som kommer opp der.. er du gift eller forlovet?
*lille blomst* Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2011 er gift:) I utgangspunktet ikke noe planlagt i juli som skjer, men jeg har ferie, så kanskje det endelig sitter en spire da! Tenkte egentlig vi skulle få til treff på el denne mnd, men nå har jeg fått infeksjon (selvfølgelig der nede da) så det blir ikke aksjeinnlegg på minst en uke. selfølgelig akkurat nå når jeg venta el! Kommer ikke til å kjenne el tegn en gang tenker jeg!
-mtp- Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 da er det mulig spira som sitter i juli ser du noe spire på meg i nærmeste tid? evt en mnd som skiller seg ut? alle sier sommer mnd mendet så mangen mnd å velde mellom der 17 04 86
*lille blomst* Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2011 opp igjen, noen fler som orker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå