Gå til innhold

tror dere fremdeles på mai jenter???:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tenker dere/får dere opp om graviditet nå jenter? Når? Det var stor enighet for to mnd siden, men mulig ting endrer seg;) Noen som får opp når eggløsning evn finner sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp med det samme, kommer jo ikke opp på siden...

Skrevet

eg står for det eg har sagt :)

Skrevet

får opp graviditet på deg, en gutt. men får også opp juli hehe så håper det klaffer nå ;) masse lykke til vennen!!

Skrevet

takk snuppene:) godt med noen svar! Gravid nå eller el snart? kroppen min er veldig forvirrende for tiden!

Skrevet

eg tror dt er mai eg også har sagt på deg, men får opp noe i juli eg også, men valgte å ikke skrive det pga eg tror det er noe annet som kommer opp der.. er du gift eller forlovet?

Skrevet

er gift:) I utgangspunktet ikke noe planlagt i juli som skjer, men jeg har ferie, så kanskje det endelig sitter en spire da!;)

Tenkte egentlig vi skulle få til treff på el denne mnd, men nå har jeg fått infeksjon (selvfølgelig der nede da) så det blir ikke aksjeinnlegg på minst en uke. selfølgelig akkurat nå når jeg venta el! Kommer ikke til å kjenne el tegn en gang tenker jeg!

Skrevet

da er det mulig spira som sitter i juli :)

ser du noe spire på meg i nærmeste tid? evt en mnd som skiller seg ut? alle sier sommer mnd mendet så mangen mnd å velde mellom der :P 17 04 86

Skrevet

opp igjen, noen fler som orker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...