Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så herlig jente_88, så kjekkt å vite at alt står fint til med den lille:) masse lykke til til alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det Bøllefrø og spiren:), Blinkimom og selma07..

Jeg begynte å blød mer i går, så har en ond førelse på at det her går en vei. Men så lenge jeg ikke har ont, så har jeg ett lite hop om at alt går bra.. Jeg kommer til å skrive etter 20 når jeg har vært på levanger sykehus og fått ett svar..

Hoper tia går fort nå, For æ må innrømme at humøret mett e litt ampert for tiden. Men hva kan man forvente at jeg skal være i gått humør for tiden...

Hadde jeg bare fått vesta, så jeg vet hva jeg skal føle, men nå vet jeg ikke hva jeg skal føle.. Gla eller lei seg ingen av dem passer nå..

Det her ønsker jeg ikke min værste fiende engang.

Nå er det 17 mai og bursdagen til min sønn, kan vel si at det er en opp og ned dag.

Har ikke så lyst til å gå tog. Men må nok det, kan nesten ikke nekte min sønn å gå i tog, for noe han ikke forstår. Ikke har jeg så lyst til å sette meg ned å prøve å fortelle han det heller. Han er nå bare 4 år i dag :-)

Skrevet

Hei,

jeg begynte å blø da jeg var i uke 6...først brunlig spotting som gikk over i blod (med klumper, slim) og varte 1 uke i strekk. Måtte skifte truseinnlegg hver hang jeg var på do. Samtidig gikk alle graviditetssymptomer vekk...og jeg som hadde så ømme bryst. Var til ul som viste hjerteblink:)

Er veldig vanlig med blødninger, mer vanlig enn hva man tror. Og symptomer kommer og går...Jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet. Skjønner veldig godt hva du går i gjennom, er ikke lett! Men, prøv å tenk positivt:)

Masse lykke til:) og god 17. mai

Skrevet

carma78, det er eksagt hvordan jeg har det... Etter at jeg skrev her inne, så har jeg forstått at det er mer vanlig enn jeg trudde. Men det hjelper ikke akuratt nå.

Nå vil jeg bare vite, så jeg vet hva jeg skal føle..

Skrevet

Du må fortelle hvordan det går med deg. Jeg hadde selv en blødning i helga, og har fulgt spent med på innlegget ditt. Som deg ble jeg helt satt ut etter blødningen og jeg var helt sikker på at jeg mistet. Fastlegen beroliget meg med at blødninger uten mye smerte som regel er ufarlige. Jeg har fått time til UL på tirsdag, så føler jeg bare går og venter.. Lykke til i morgen uansett!

Skrevet

hei

Har også fulgt med på denne tråden. Startet å blø onsdag kveld (6+2), og dette varte til torsdag morgen. I morges kom det også noe blod.

Dro til fastlegen i går, og fikk henvisning til spesialist i bygget ved siden av. Dro opp dit, og fikk time i dag.

Mannen og jeg har akkurat kommet hjem - vi så bankende hjerte, og jeg ble sykmeldt en uke. Syntes spesialisten var super, da hun ikke "glorofiserer" blødningen med at mange blør, men sa at diagnosen er jo truende abort, så vi må se an hva som skjer neste uke... Jeg sitter nå å ruger, og kommer til å ta det helt med ro i en uke, har ny ul neste fredag.

TVI, TVI med din ul i dag!

Skrevet

Vi fikk ikke noe konkret svar i dag for hun legen fant ikke ut om det levde eller var død inni meg. For å sei det rett ut.. Så vi får sjå på mandagen hva som skjer. Forhpenligvis så får vi ett konkret svar da...

Æ tok blod prøve og da va verdiene på 90, normalt ligg dem på mellom 1-5. Mens når dem e gravid ligg dem på over 2000 og oppover.. Så jeg skal tilbake igjen på mandagen, for å sjå om verdiene har stiggi eller om dem e mindre.. Det kun gå bra og det kun gå dårlig..

Har vel mest trulig mesta ungen, og det må jeg vel bare godta

Skrevet

Kjære deg,

Uff da, det var et veldig usikkert svar du fikk i dag da..

Har du blødd hele uken, og ganske mye?

Hcg en din er jo lav.. Husker selv da jeg målte Hcg en så gikk den sakte og sikkert nedover for hver bl.prøve jeg tok.. Måtte ta 3.

Da sank det sakte og sikkert inn hos meg..

Vi har begge barn, er like gamle og ønsket om nr 2 har vært stooort, det som holdt meg oppe var at vi hadde et gull og nr to KOM TIL Å KOMME før eller seinere, det er ikke alle som er like heldige..

Jeg håper du finner trøst i det etterhvert, selv om det ikke hjelper nå hjelper det kanskje å tenke dette på sikt....:)

(Visst det har gått med deg som det gjorde med meg selvsagt)

Varme klemmer til deg <3

Skrevet

Det er ikke noe som hjelper nå Bøllefrø og spiren.

Men takk og lov for Sindre Leander, ellers hadd dette vært umennskelig vanskelig.. Han holder mæ oppe, for jeg har ikke noe valg pga han trøng en mor som e oppegående.. Og ikke sett i sofan og er helt fra seg..

Nå er det bare å vente til Mandagen for å forhopentligvis få ett svar. Legen forsto ikke så mye hun heller.

Men som hu sa : så var sjangsen liten at jeg var 7 uker på vei, for vi blir jo itj gravid før vi har eggløsning. Og det er ikke før etter 12 til 15 dager etter første mensen dag. Så etter regne stykke mett, da var jeg maks 4 uker på vei

Legen var veldig ærlig og forståelsefull, og det hjelpe veldig. Liker ikke leger som pynter på ting og tang for å gjøre det bedre for seg selv. Istedenfor å si det som det er..

Men så e spørsmålet da, hvor lang ti tar det å få kropppen blir normal og vi kan begyne på nytt??? Først må jeg slutte å blø, for jeg har noen planner om å begyne på nytt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...