Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia IrBeNi:)

Selve uttaket var veldig vondt, men det er jeg jo forberedt på. Men kan ikke på langt nær ha fått samme sm. dose under uttaket, sovnet etter uttaket og våknet og dro i 12 tiden!!!! Det gikk fort med tanke på sist! Litt svimmel, men ellers i god form. Litt vondt nå siden jeg ikke har tatt sm. stillende da jeg har sovet noen timer på hotellet.

Denne gange, som jaggu 3 andre uttak, har jeg fått ut 28 egg! Helt sykt at det skal være samme tall! Det 4. uttaket fikk jeg ut 26 stk!

Men, du skrev at jeg kanskje ville komme tidligere i overgangsalderen siden jeg får ut så mye egg hver gang, det kunne jordmoren avkrefte med en god latter- men hun syntes det var et skikkelig godt spørsmål!:):)

Og jammen ble jeg lettet, - for siden min mor kom tidlig i overgangsalderen, så kunne det godt ha vært den grunnen...

Men jeg ble i allefall noen kilo lettere da;)

Det verste nå er jo at jeg ikke kan ringe i morgen å høre hvor mange som er befruktet, men må vente til kl 10:30 mandags morgen... DET er lang tid det!

En annen ting og, spurte henne om alle de 28 eggene var modne og klar for inseminering. Men det hadde de ikke sjekket enda! Trodde jo at når de kommer med antall egg de fikk ut, så var det brukbare egg....

Men dette kommer til å bli spennende. Mannen min skal være med på innsettingen- det blir hans første gang han er med på den, så det skal bli godt å ha han med:)

Hvordan går det med deg da, å begynne rett på sprøyter reagerer kanskje kroppen noe fort:) ??? Slik at du kjenner ''egg-poppingen'' fort;)?

Heia IrBeNi:)

Selve uttaket var veldig vondt, men det er jeg jo forberedt på. Men kan ikke på langt nær ha fått samme sm. dose under uttaket, sovnet etter uttaket og våknet og dro i 12 tiden!!!! Det gikk fort med tanke på sist! Litt svimmel, men ellers i god form. Litt vondt nå siden jeg ikke har tatt sm. stillende da jeg har sovet noen timer på hotellet.

Denne gange, som jaggu 3 andre uttak, har jeg fått ut 28 egg! Helt sykt at det skal være samme tall! Det 4. uttaket fikk jeg ut 26 stk!

Men, du skrev at jeg kanskje ville komme tidligere i overgangsalderen siden jeg får ut så mye egg hver gang, det kunne jordmoren avkrefte med en god latter- men hun syntes det var et skikkelig godt spørsmål!:):)

Og jammen ble jeg lettet, - for siden min mor kom tidlig i overgangsalderen, så kunne det godt ha vært den grunnen...

Men jeg ble i allefall noen kilo lettere da;)

Det verste nå er jo at jeg ikke kan ringe i morgen å høre hvor mange som er befruktet, men må vente til kl 10:30 mandags morgen... DET er lang tid det!

En annen ting og, spurte henne om alle de 28 eggene var modne og klar for inseminering. Men det hadde de ikke sjekket enda! Trodde jo at når de kommer med antall egg de fikk ut, så var det brukbare egg....

Men dette kommer til å bli spennende. Mannen min skal være med på innsettingen- det blir hans første gang han er med på den, så det skal bli godt å ha han med:)

Hvordan går det med deg da, å begynne rett på sprøyter reagerer kanskje kroppen noe fort:) ??? Slik at du kjenner ''egg-poppingen'' fort;)?

Huff, det høres så forferdelig ondt ut, æ klara ikkje å forestill mæ det en gang sia æ har heilt smertefrie uttak...

Men nu e det over! Tenk, siste gangen e overstått.... Det må vær litt rart å tenke på, selv om det nok e deilig også! Å før nån gode fangster :)))

Ser foresten at dokker sett dokker i adopsjonskøen... Så FANTASTISK! Då veit du nu at der blir resultat ;)

Kor rart at æ får hør at æ må sjekke eggreservan og overgangsalder før å få en trepakkning, og så får du vette at det e bære tull.... Hum!!!! Æ spurte spesifikt... Men men, kanskje missforstått spørsmålet mitt...

Nu håpa æ dokker kosa dokker max i Stockholm i helga, siste gang du e der på ei stund og det e jo en fantastisk by! Å kanskje du har med dæ lykketrollet på innsetting... Hehehehe:)))))

Her murra det godt i magen, så e spent på første UL på mandagen :)

Kjenn æ begynn å gled mæ litt til å rug igjen, men må nok jobb med trua litt... Vanskelig i værtfall, men tru kan fløtt fjell heite det!

E så herlig at han e med heilt til siste dag denne runden. Når vi sku ut og spis no for litt sian så fikk eg sånn blodtrykksfall, kaldsvetta og kjentes ut som eg e på tur å svim av. Så da e d bare å skynt seg på hotellet! Ha mange sånne runda sist da eg va aleina, og d e sånn passe stress å bare få tak i mat!

Men i dag ska vi visst på kino, Fast five, så e spent på ke d går:)

Åh, du må skriv så eg får hør ke d går med deg på mandagen:) Bi spennende sian du går på større dose denne gangen.

Annonse

Hei hei :)

Lurer på om det går bra med deg? Klarer dere å kose dere i byen, eller er det bare nerverog spenning? :)

Håper du får gode tilbakemeldinger i morgen, og at du blir ruger på gullegget!

Skal krysse alt jeg har!

Klæm.

Heia:)

Går bra, nesten hele gårdagen gikk med på å gå til gamle byen og besøk slotte og gå på museum der. Så har egentlig ikke rukket å bli så nervøs enda:) I dag fikk vi en trist telefon hjemmefra om at bestefaren til min mann har fått hjerneblødning og d ser ut som han vil gå bort...

Så her e trist stemning i dag...

Kanskje en dom og egoistisk tanke, men d e nån som har sagt at: ''der d går et liv tapt, vil et annet oppstå''...

Stor klem og takk for alle kryssede fingrer;)

Hmmm... har lagra innlegget mitt her no 3-4 gang uten at d kom opp!

Så flott at dere har kosa dokker i den flotte byen, men så trist med bestefar!

Kanskje det er noe i det ordtaket? Noen vil kanskje bli oppkalt?? Det betyr nu i værtfall at dokker kanskje får andre ting å tenke på i rugetiden, som tar fokuset i fra symtomer, tegn og nervøsitet??

Hei igjen her:)

Da har eg endelig fått snakka med de. Først så sa ho at 16 stk. va befrukta, men så virka ho usikker så eg ba ho om å skjekk en gang til, da sa ho at d va 13 stk med biopsi, så vet egentlig ikke helt om eg og ho skjønte nåkka! Så enten e d 13 eller så e d 16...

Men d rare va at da eg skjekka opp ke eg ha sist forsøk, så va d 16 stk befrukta dagen etter, og 13 gentest klare egg på dag 4 etter uttak...

Så d sku no jaggu va rart dersom eg sku få ut akkurat like mange egg som sist, like mange ble befrukta og like mange gentest klare egg...(?)

I allefall, d høres kanskje bra ut med så mange, men etter siste forsøket så va d bare 2 stk som va friske, 10 syke og ett som må gentestes på nytt da d va så usikkert- så d har vi på frys... Og da e plutselig d å få ut 28 egg så mange lengre.

Men, gidd ikke ring de på nytt i dag og mas- d bi som d bi! Har vært gjennom d så mange gang no at eg føl liksom at eg ikke 'gidder' å bruke mer energi på dette enn nødvendig!!

(Kanskje en forsvarsmekanisme dersom d går skjeis?)

Ke d gikk med deg?

Va der mange på UL?

Er så spent:)

Hei på deg :)

Jeg skal være enig med deg at det var vældig rart at resultatet skulle vær det samme... Kanskje ho leste opp forrige resultat til dæ?

Håpa i værtfall at du får gode resultater i morgen!

Du blir å ta flere forsøk hvis du får egg på frys??

Her gikk det bære sånn passe! Endometrieveggen hva 9 mm og æ hadde en folikkel på 12mm og 2 på 10 de andre hva mindre...

Men æ følte at ho her gynokologen ikkje hadde så masse peiling på ka ho gjor... Ho orka ikkje leit etter kor mange folikka æ hadde, så æ aner ikkje ka resultatet blir.

Æ skal øk i fra 200 IE til 250IE fram til torsdag og ny ultralyd kl 12.00

Håpa det e det som skal til og at det blir Tr. heim til helga....

Huff, det går sååå trægt!! :)

Det e greit med forsvarsmekanisme etter mange missløkka forsøk!

Men denna gangen skal det gå!!! ;)

Kati skal du inn i mårra??

Ja, mulig ho såg på d forrige forsøket...

Slimhinna va no bra, den va d samme på meg på min UL, og d syns gynekologen va veldig bra- og han har peiling:)

Mine follikler på 5. dag med sprøyter:

h.ovar: 10x11, 8x7, 8x7, 11x12, 8x7, 8x6.

v.ovar: 12x10, 12x8, 19x13, 11x8, 7x8, 8x6.

D va de han fikk tælt, va og mange små..

Kjækt med ivf dagbok å kan gå tilbake og sammenlikne med tidligere forsøk;o)

Du ska nok se at d bi tur til helga, som du si så e d ikke sikkert ho har peiling. E jo kanskje ikke sikkert ho heilt veit ke ho ska se etter med tanke på antallet. Og va eggreservan dine bra, så e d vel ingen grunn til at der ska bi bare 3 store?

Bi kjæmpe spennanes å hør videre, alt tar lang tid- d e nåkka vi smertelig får erfar! D e bare så rart at når vi ikke hold på med forsøk, så går dagan så alt for fort!

Skal inn kl 13:30. Bi 17. mai feiring her rett etterpå, så får sikkert ikke skreve ke d gikk før på onsdag. E ikke hjemme igjen før ved midnatt i morra..

Da veit æ nu i værtfall at slimhinna e bra! :)

Æ e spent på ka de sei på torsdagen... Blei masse stress å få tak i meir Puregon pga. 17.mai og leveringstid, men det ordna seg heldigvis :)

Masse lykke til i mårra og ha en flott 17.Mai til tross før reising :)

Håpa "lykketrollet" (gubben din) virka i mårra på innsettinga ;)

Annonse

Hei!

Er så skuffet, sint og lei meg! Av 13 egg som ble gentestet var kun ett friskt...

Finner ikke ord. Også på vårt aller siste forsøk. De andre to gangene har jeg i allefall fått satt inn 2 egg, men ikke nå. Gråt i taxi'en fra sykehuset, gråt på flyet og gråter nå. Har ingen tro lengre, hvorfor skal det liksom feste seg nå når de 8 andre eggene ikke har festet seg??? Jeg er 23 år og skal aldri få oppleve en graviditet og fødsel!

Sliter virkelig nå kjenner jeg!

At SAS rotet bort kofferten med Crinone'en, husnøkler, mobillader og PC kl 23:30 i går kveld gjorde jo ikke det hele noe bedre!

Ååååå, æ skjønne skuffelsen din!

Æ hadde akkurat samme opplevelsen på vårt siste forsøk i Tromsø.. Æ ønska å avbryt heile forsøket...

Men når det er sagt, så kan det vær gullegget. Du må prøve å holde mote oppe, og håp at denna gangen skal det gå!!!!!

Ta det med ro, og slapp av om dagan... Ligg mest mulig og ha det varmt og godt..

Her e det ny UL i mårra, og da håpa æ at det har skjedd ting!!!

Kjenn at æ e klar før å bli færdi med de her hormonan nu...

Æ skal x alt æ har før dæ!

Har du fått kofferten?? Det e såå typisk når man har en dritdag i fra før..

Heisann!

Gratulerer så mye med to fine egg inn:)

Ja, jeg er på rd7 i dag. Synes det i grunn har gått fort til nå, skal teste allerede på søndag. Skjønner ikke helt hvorfor etter bare 12 dager denne gangen, siden de tidligere har bedt meg teste etter 14 dager. Men, antar jeg ville testet da uansett. Jeg får med meg test fra klinikken, så har en siden forrige forsøk som jeg ikke fikk bruk for, og en for dette forsøket. Og kjenner jeg meg selv godt nok, så blir jeg sikkert svi av en test på dag 10;)

Alt har liksom vært annerledes denne gangen. De to forrige rundene har jeg kjent mens murringer og smerter allerede fra dag 3. Denne gangen hadde jeg masse stikkinger i magen på dag 3, og så og si hatt ingen mens vondt! Det må jo lyde godt, men tør ikke helt å håpe enda.

Stikker litt inni mellom enda, så en får bare vente og se...

Enn du, valgte du å ta deg noen hjemmedager etter innsett?

Gurimalla,kor spennanes:)

Det virker som at du tør å håpe litt, og det tror jeg er viktig!

Skal krysse alt for deg mot søndag :)

Her er håpet stort!

Vi hadde et fantastisk opphold i Tr.heim, de på Medicus hva fantastisk!

Det hva så deilig å få en sånn opplevelse etter alt som skjedde i Tromsø.

Å så fikk æ 2 egg på frys, som aldri hadde skjedd før.

Æ e bære på rugedag 1, men har masse rart som skjer i magen. Det stikker masse og av og til kjennes det ut som om livmora strekker seg...

Ikke mens lingnende.... Det kan æ ikkje husk at æ hadde tidligere..

Æ går på Lutinus, som støttebehandling. Det er helt nytt...

Ja, æ e sykemeldt til søndag, de annbefalte det i Tr.Heim.. Så æ kosamæ og slappa av. Drar på venninnebesøk og sulla i heimen. Æ syns det hva deilig..... Foreløbig i værtfall:)

Huff, det blir laaaaaange 14 dager det her..... Æ e jo så utålmodig og nyskjærrig!!!! Dårlig kombinasjon i dette tilfellet :-)

Tenker på Bea jeg også, har du fjernet deg fra oversiktslisten?? Håper ikke det har skjedd noe! Du er en dag foran meg, så jeg vet jo at ting kan skje nå, kjennes ut som noe er på vei for min del.

Irbeni, hvordan går det med rugingen din, nå er du godt i gang og egget fester seg vel i disse dager? Spennende!!

Hei Hegemor 78!

Ser også at Bea er borte, så regner med at det desværre ikkje gikk for de denne gangen heller...

Min ruging går det bra med foreløbig. Kjenner litt stikkinger og murringer i livmor. Ellers er puppene mine digre av Lutinusen :))))

Er bare på dag 4, men det er vel i denne tiden det fester seg hvis det gjør det... Huff, hadde man hadd en fasit som man kunne ha sammenlignet med...

Når tid skal du teste???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...