Gå til innhold

noen med migrene?

August 2010 <3 November 2011<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere om dere år migrene anfall under graviditeten? fikk et anfall i går var veldig ille:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja:(

Har migrene flere ganger i uka,noen ganger med aura først, andre ganger kommer den pang på. Hadde ikke hodepine en eneste gang i forige sv.skap, og synes det er tøft å ta meg av min snart 10 mnd gamle sønn når det står på som værst. Gyn har sagt at det bare er å ta parazett, noe som hjelper bittelitt.

Skrevet

Jeg har :(

I starten hadde jeg anfall minimum 3 ganger i uka.. Det har heldigvis bedret seg litt, men har som regel 1-2 anfall i uka, noen ganger mer....

Desverre er det ikke annet å gjøre enn å "vente på at det skal gå over"........ Vi prøver å ha de kaldt og mørkt på soverommet til enhver tid, så jeg går og legger meg. Har en brødpose med litt vann liggende i fryseren som jeg pakker inn i et kopp-håndkle og legger rundt på hodet.... Så er det bare å prøve å sove det bort....

Du kan jo prøve å ta paracett, men det hjelper lite for min del.....

Nå er jeg midt i uke 26, og har merket at den siste mnd har det vært mindre anfall, så håper den trenden fortsetter :)

Lykke til! Håper du slipper altfor mange anfall fremover..... :)

Skrevet

Huff, det er ikke noe godt å det eneste som hjelper er å sitte i dusjen med varmt vann i hode, men kan ikke gjøre det heller når jeg har ei 8 månder gammel snuppe som freser rundt her. veldig slitsomt:S håper jeg slipper dette så masse får det er forferdelig, har spydd 8 ganger til nå:('

Skrevet

Var sterkt plaget av migrene før svangerskapet, men det har nå heldigvis roet seg ned til kun "vanlig"hodepine hvor det hjelper med paracetter.. Har i tillegg gått til akupunktør som har satt nåler i pannen og "myket" opp spenningene. Absolutt til å anbefale!

Har også kjøpt 2 masker på LuckyDuck(tror jeg?) som skal legges i kjøleskap/fryser før bruk. Når jeg kjenner hodepinen begynner legger jeg den ene masken inni kjøleskapet og tar den andre på meg. Legger meg på et kaldt, mørkt soverom og slapper av. Og bytter maske når den første er for varm. Det har pleid å hjelpe :)

Skrevet

akupunktur, hmm det må prøves.. jeg hater migrene har ikke ord:D

takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...