Bellamor79_høygravid Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Da er det min tur til å flytte inn hit til dere En milepæl i svangerskapet, endelig tredje trimester. I følge profilen min her, så har jeg i dag havnet i uke 29, men jeg trodde og mente jeg bare var i uke 28.... Kan hende jeg har rotet med en uke. Jeg har hvertfall termin den 7.august 2011. Jeg er en førstegangsfødende på 31 år, bor i Trondheim.
feris *fødeklar :)* Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 velkommen og lykke til videre med svangerskapet....3.trimester går veldig fort syntes jeg hvertfall...har nå 3,5 uke igjen til termin og begynner å små stresse hehe
Bellamor79_høygravid Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2011 Ja, jeg synes i grunnen hele svangerskapet hittil har gått veldig fort. Nå begynner jeg å se liksom litt av enden på det Nesten litt skummelt så kort tid igjen.
summer85 Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Velkommen inn hit =) Er du feks etter din mening 28 +3 dager, er du i din 29 uke =) For da er du 28 fulgåtte uker og det vil jo si at du har begynt i din 29 uke... så stemmer det du sier, men at de her ikke skriver 28 + antall dager, de skriver at du da er i din 29 uke =) masse lykke til fremover =)
Bellamor79_høygravid Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2011 Oki, takk for grei forklaring. Da skjønner jeg hvorfor det var en uke forskjell fra meg og her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå