Hedda39 Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Jeg som skulle hatt et ivf forsøk i juni,..... så ringer klinikken nå og sier at det forsøket mest sannsynlig blir utsatt siden jeg har hatt en abort. ÅÅÅÅå jeg som gledet meg til det forsøket,... nå må jeg vente til september:( De skulle ringe etterpå og fortelle meg hva det blir til,.. men magefølelsen sier at det blir venting i 4 mnd på nytt forsøk!!!! Noen som får opp noe her... flere som har sett meg gravid i sommer,... og at forsøket i juni ender positivt..... Orker ikke flere nedturer jeg altså..... eller mer venting. 131176
Hedda39 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2011 Æsj,.. får ikke opp innlegget ditt mtp
Hedda39 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2011 Ser du hvor lenge vi må vente???? Tenker mest på når føler du jeg blir gravid,.. og da en graviditet som er vellykket:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Du blir gravid uten å gjøre noe som helst. Slapp av, ikke gi deg selv negative tanker, motgang skal du bli klok av. Bare motgang....... det kan hende du skal bli gravid helt av deg selv allerede sommer, ja jeg føler ikke nei på det Lykke til
Hedda39 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2011 Snille deg anonym:) Du gir meg hvertfall håp:) Har følt lenge på meg at jeg hvertfall er gravid innen høsten,... og mange har også trodd at vi skal klare det selv. Har jo klart det før( 3,5 år siden) selv om vi mistet tidlig da også. Svømmerne til mannen er dårlige,.. kanskje jeg skal be noen gi han litt healing;) Venter fortsatt på tlf,... men uansett hva den klinikken sier nå skal jeg heve hodet og tenke at ja da får jeg fikse det på egenhånd. Takk, for at du fikk meg til å endre tankegangen litt,.... det hjelper ikke å ha negative tanker som kverner rundt:)
Hedda39 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2011 Dumme bim,.. kom ikke innlegget mitt opp???
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Ja for dette klarer dere selv. Be mannen din spise sunt, om han drikker brus kutt det ut. Gi han multivitamin, de viktige er zink og c-vitamin for spermiene. spesielt c vitamin har vist å hindre spermiene å klumpe seg sammen, løs og ledige bukser, løse og ledige sinn denne sommeren, så er du gravid før du aner, jeg tror du skal være glad, også om det blir 4 mnd svar fra sykehuset. Det er en mening med det. Et sted vet du at det går av seg selv, hold deg sterk i troen. Klem
Hedda39 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2011 Det blir forsøk:) Ringte i sta og sa det var en misforståelse;) Så da Skal jeg bli gravid i sommer,.. enten via ivf eller på egenhånd:)
**Bellasnella** Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Håper det klaffer i sommer og godt det var en misforståelse. Ser deg med relativ stor mage ved juletider så jeg regner med at det klaffer i sommer på den ene eller andre måten: Lykke til. Får forresten opp ei jente!
Hedda39 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2011 Tusen takk Bellasnella:) Skal kose meg i sommer,.. også håper jeg den graviditeten bare kommer fort som fy:) For denne ventinga orker jeg ikke stort lenger,.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå