-mtp- Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 vil du se på meg? gratiditet? vil ha 3 barn, men kan ikke tenke tanken på noe graviditet før om 3-5 år men de andre sier noe helt annet her inne huskjøp? vurderer det:D flytting? bare leier nå men trivs ikke her inne jobb? ikke jobb no pga hjemmeværene
Sanna28 Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Nå fikk jeg litt mer info enn jeg liker å få... Så da vet jeg ikke helt om jeg kobler på fornuften eller ikke... skal se om det dukker opp noe her...
-mtp- Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2011 huff ok sorry men trenger ikke å svare om du blir usikker vil heller ha en svar som du føler deg ometabel med enn et svar du ikke helt er er sikker på
-mtp- Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2011 dytter denne opp for å se om du ser noe mer?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Fødselsdato på deg mtp? Føler at du vil få til hva det skal være jeg, du må bare forstå akkurat det. og legge krefter på det du skal, fokusere. Om du vil har tre barn, får du det. Om du vil flytte kjøpe hus får du til det, du skal bare bestemme deg.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Yes Mam Du har alle verktøy for å nå både materielt og spirituelt det du vil. Du kan bare fokusere, du vil nå dine mål. Om du vil flytte, noe du bør om du ikke liker deg inne, for du har mye energi, og det kan bli stående og hakke om du ikke har flyt rundt deg, så vil du flytte. Tre barn, ja det vil du få om du vil. Det er ikke så mange som kan si hva som skal skje med deg, jeg tror du er kaptein over egen skjebne. Eneste jeg lurte på var hvorfor ikke før om 3-5 år, er du sikker på det, jeg føler du kan forandre ståsted fort, raskere enn de fleste. Forunder meg ikke om du blir gravid før det, vært morro å møtt deg, intenst og morro
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Foresten så dukket et bilde opp, hvitt hus med trapp fra noe verandra lignende greier opp, trapp ned til hagen Du var morsom å "tenke" på, kommer tilbake om det dukker opp mer
-mtp- Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2011 har lyst på jobb og hus + ny bil og fått inn litt mer lønn og betalt litt lån osv før eg vil tenke på noe barn.... så derfor synest eg en til om en 3-5 år hadde vert ganske perfekt egentlig.... hva mener du med dette " Det er ikke så mange som kan si hva som skal skje med deg " mulig eg hadde skjønt den om eg ikke går rundt i en slik tåke om dagen
-mtp- Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2011 ser ikke innlegget ditt tror BIM har klikket igjen
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 skrev to innlegg i går, så de er borte, men dette var det jeg skrev i korte trekk: Du er kaptein over egen skjebne, selv om du sier du ønsker barn om 3-5 år så er det ikke nødvendigvis hele deg som ønsker det, en del ønsker barn før så når du blir gravid vil du bliveldig glad. Det forundrer ikke meg om det blir en god stund før 3 år, men du kan beholde fokus på hjem og jobb, nå er det ullent rundt deg, men det er fordi du avventer andres avgjørelse, du trives best ved roret. Du kan få til hva det skal være føler jeg, om du fokuserer energien din først på å få en jobb om en liten stund, vil du få jobb.....så starter full fokus på hus,,,,det vil komme.... Bare kjør energien din inn på en og en.... Jeg ble "speedet" i går av å se på deg og hadde veldig lyst til å svare mye ærlig og rent, for du fortjener slike svar, men fordi jeg ville så mye så presset jeg på, og da blir det ikke alltid bra. Er du på vei i rett arbeidsmiljø? Være noen som kan sette pris på deg og all kraften du bærer med deg, stor arbeidskapasitets føler jeg du har Usikker igjen om jeg har presset frem noe eller at det bare datt ned
-mtp- Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. mai 2011 så typisk at BIM ikke sender ut innleggene vi sender Hehe herlig når noen får son energi av å se på hverandre Synest det er kjekt å lese hva andre får opp Skulle ønsker det var flere her inne for tiden no, ble liksom så stille så brått Men du og eg er jo her skulle gjerne sett på deg ogs¨å, men får ike opp noe på dge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå