Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra starten av har lillegutt ligget pent og pyntelig med hodet ned, rygg og rumpe på høyre side og jeg har følgelig kjent mest spark på venstre side av magen og oppover.

Så i går kveld var det voldsom romenstering og min mann satt og kjente på aktiviteten. Plutselig sier han "hva er dette?" og jeg kjenner på venstre siden av magen en stor bevegelig sak som nok var et hode.

I dag våknet jeg som vanlig av bevegelse etterfulgt av hikking, men den kom ikke fra mellom beina mine som den pleier, men på venstre side for navelen.... Feeestlig. Får bare håpe han snur seg igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, burde kanskje presisert at jeg gjerne tar imot noen oppmuntrende ord om at "så klart snur han seg tilbake" eller noe annet lystig.

Jeg er foressten i uke 36 så mye kan skje!

Men får ikke epidural så et evnt keisersnitt ville blitt i full narkose og det er så umåtelig stusselig!!!

Lillegutt får bare se til å snu seg. Jupp!

Skrevet

Hun her snudde seg fra hodeleie til seteleie en gang mellom 37 og 39 uker. Så tilbake i hodeleie dagen etter temin og ligger der fortsatt over ei uke etterpå. Så fullt mulig. tredjegangs da så det øker sjansen for at de kan snu seg mot slutten pga god plass.

Skrevet

Tusen takk, Tulte. Akkurat det jeg ville høre ;)

Har denne gangen (som sist) nok av fostervann og god plass i kjempemagen så det åpner vel for mer akrobatiske muligheter.

Spent på jormorbesøk neste uke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...