Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe der var du igjen ;p

Hadde satt kjempestor pris på om du kunne se på en situasjon jeg har havnet i som gjelder økonomi. Hvordan blir utfallet på dette? Må jeg bare gi meg eller er det noe som kan løse seg, blir jeg fattig eller ei på en måte.. Alt du måtte få inn på dette hadde hjulpet meg, er litt krise i grunn :S 230982.

Takk takk :) Klem!

får opp stå på :)

Dette vil løsne men tar tid... Imellomtiden kommer ut nok inn i en fase som du kan kjenne deg umulig å komme ut i og du vil bare gi opp alt og legge deg flat...

Men det ordner seg, kansje ikke dette året men noe vil løsne dette året og du kan se en løsning, men det er ikke før til begynnelsen av neste år(vil si februar) da ser du sikkelig fremgang....

Får opp en slags ordning på det, men er ikke helt sikker om det skjer helt ennå...

Får opp veldig masse tyngde over deg i sommer :( Men du stråler når du er med folk... Men den tyngden kommer da du er alene.... Dette vil kome seg,

August er en mnd som vil gi litt slipp på dette...

Vet ikke om noe av dette ga deg noe mening eller hva, sliter litt med mensen smerter fortiden :( Aøldri hatt de så lenge så no får TR snart komme synest eg :P

Hei du har spådd meg tidligere hvor jeg har lagt inn oppdatering.

Lurte på om du har lyst til å se på meg igjen.

Har termin 24 juni, kan du si når fødselen starter? kjønn og om jeg kommer til å få flere barn?Lurer også på om du ser om det blir flytting på oss i nærmeste fremtid og?

født 16.08.86

Annonse

Hei tusen takk for at du så på meg. Det jeg leser av det du skriver er egentlig at dette ikke helt går den veien jeg ønsker, ja det vil løse seg over tid, og det vil det hvis det går den andre veien på en måte..og ja jeg har lyst å bare gi opp og legge meg flat, har ikke så mye kampenergi for tiden. Det blir nok en ordning for det blir det uansett, men med tanke på at du ser at det tar tid så er det nok det jeg ikke ønsker i grunn, og det er også det jeg regner med vil skje. Sukkelukk ;) Men det går vel bra dette også, bare kjipt! Det med tyngde stemmer nok bra iallefall i forhold til akkurat nå, dette har tynget meg veldig og har vært mye tunge stunder og gråt..og ja, sammen med andre viser jeg det ikke så mye, orker bare ikke. Det ga meg mye mening og takk for at du tok en titt på meg :) Håper mensensmertene dine gir seg snart, det er ikke noe godt :/ Stor klem!

Heisan mtp:)

Du har jo tatt ett stort legg på meg angående graviditet, og du mente at jeg kom til å få positiv test i juli/august og at jeg måtte begynne på pergo. Får du opp det samme nå og? Har fått time hos legen for å få pergo 1 juni... så det jeg lurer på er om du kan se om det går på første forsøk med pergo eller jeg må ha flere kurer??!!

Født 030584

Klem:)

Annonse

Hei mtp:). Du har sett på meg før og så ikke graviditet da, men så sa du at jeg skulle spørre deg igjen når jeg hadde satt inn eggene. De satte jeg inn tirsdag denne uka, to stk perfekte egg:).

Går dette bra og holder de seg der i 9 mnd?

Fødselsdato 030775:).

Tusen takk for at du tar deg tid til å se:))

Hei. Du spådde meg for noen uker siden da jeg lurte på når du graviditet. Fikk opp des i år ville det kommer en lykkelig forandring. Du trodde det kanskje var graviditet. Jeg har nemlig funnet ut at jeg er gravid m termin i slutten av januar. Så lurer på om kanskje du så fødsel. Har fått begge de andre for tidlig, 8 og 4 uker.

Kan du eventuelt se om dette går bra og hvilket kjønn det blir. Fnr: 190176

Takk på forhånd.

Hei!

Har du muligheten til å se på meg også?

Lurer på om jeg kan være gravid, evt om jeg blir det innen nærmeste fremtid? Hvor mange barn får du opp på meg tilsammen? Setter stor pris på svar!

født. 201186 med partner født 010885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...