Gå til innhold

Roooooooooooooooper på mtp! se her søta!

Anbefalte innlegg

Du sa: Mai får du en overasskelse-... det har jeg fått... du sa den var gledelig da... men i åndeverdenen så er den jo det... men ikke helt i min firkantete boksverden....

Min venninde er nemmelig blitt gravid... etter 3 mndrs prøving... hallo... jeg går på 3.året... så derfor jeg ikke akkurat er Happy happy for det... men missforstå meg rett... unner henne å bli gravid, og slippe å slite, sånn som meg...

Det skal også være sagt at dette ikke kom helt ut av det blå for meg...

du så også positivt til februar... det er nok denne babyen ;)

Men du er fortsatt skråsikker på graviditet i september?? PÅ MEG denne gangen??

GUUD jeg blir gal av denne ventingen! Vil ha baby NÅ! phu :) sånn var det ;)

Fortsetter under...

så kjekt :D blir så baby syk når eg ser andre er blitt gravid eller er gravid og snart skal føde :P Men tror eg er glad for at det er lenge til eg ska ha en til om det blir flere :P

Skråsikker kan eg si eg ikke er i det hele tatt på deg... Får opp så masse på deg, men aner ikke hva det er.. noe i juli som kommer opp, september kommer opp og oktober kommer opp.. også noe som ligger i november også, men det er så svakt at det er ikke graviditet...

skjønner godt at du blir gal av ventingen :(...

Vi er nesten i samme båt :P du venter på spire og eg venter på mensen som eg vil så gjerne ha... mensen smerter er det verte :S

men du tror jeg blir gravid i 2011??? Kan du evt spørre korta om det en gang?

Hvis du vil se på hva jeg kan gjøre for å føle meg tryggere iforhold til evnene mine, energier osv ... hadde jeg blitt veldig glad...

føler liksom at jeg står litt fast, og er så vanskelig å snakke med noen om dette...

fikk opp et ja-nei på pendel og korta sier innen februar 2012.. men juli og september er sikkelige god mnd :)

ka du kan gjøre for å bli "tryggere" på din spådom er det bare du som kan finne ut av selv..

Men på meg hjelper det å snakke med 1 eller flere personer om det, få masse tilbake meldinger.... Eg var ia samme båt som deg da eg begynte å spå her inne, men etter eg oppdrettet en gruppe på FB har eg fåt masse posetive tilbake meldinger på at det stemmer:) Da blir eg mye tryggere på å stole på meg selv...

Snakker og masse med en person eg ikke har anibg på hvem er.. bare tatt på mail/msn...

stol på deg selv, og stole på det du først får inn eller det du først ser på korte/pendelen evt kule om du bruker det...

Ikke gå og grubl (på f.eks mai eller juni, hmm fikk juni inn først men mai kom også opp, da er det juni og det kan vere noe annet du får inn i mai)

Stol på eg selv :) spå noen gjerne om 1 sp.mål om gangen og få tilbake melding med en gang på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...