Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her inne som ikke er kvaøme enda?? :) er 6 uker i mrorra og ingen tegn til kvalme enda.. er kanskje litt tidlig? husker ikke når jeg ble kvalm forrige gang.. hmm, noen som var kvalm med nr 1 men ikke med nr 2?? føler meg liksom ikke gravid bortsett fra veldig ømme pupper, trøtt og sliten og litt oppblåst.. lengter etter flere tegn,, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke kvalm en eneste dag i mitt forrige svangerskap, men nåhar jeg kjent en ukes tid at kvalmen kommer snikende.. Er verst på morgenen før jeg får i meg noe mat. I og med at jeg ikke var kvalm med nr 1, og nå er kvalm med nr 2 så regner jeg med at det fint kan være omvendt også:)

Er forresten 5+5 idag.

Skrevet

jeg har vært kvalm i 2 uker allerede,er 5+6. i mine forrige 2 svangerskap var jeg ikke kvalm en dag,så lurer på hvordan dette går!

Skrevet

kommer snikende her også nå kjenner jeg.. spes om morran før frokost og hvis det går for lenge mellom hvert måltid blir jeg kjempekvalm.. håper jo at jeg slipper unna det værste men.. hehe :) da e rnok begge deler normalt.

Skrevet

Hei!

Kjenner det samme som deg:) Begynner nesten å bli redd det ikke er noe inni der! er 5+1 og er ikke mer kvalm enn jeg er til vanlig!

Blir kvalm hvis jeg spiser mye, men ikke ellers! Det er kanskje litt tidlig:) Og noen er kanksje så heldige å slippe å være kvalme:)

Jeg bare var så sikker på at jeg kom til å spy hele svangerskapet for blir så lett kvalm, men hittil har det gått veldig greit liksom!

Har hørt at en del ikke blir kvalme før sånn uke sju/ åtte også!

Jeg føler liksom at når magen ikke synes enda så hadde liksom spying og kvalme vært et bevis for meg at jeg faktisk er gravid:)!

Skrevet

er i uke 5 bare og er allerede kvalm og uggen :( men hvis jeg får i meg noe går det over, men kommer fort tilbake... men men sånn er det å være gravid da :D så jeg liker det, kjenne at man er gravid :D

Skrevet

på besøk fra 2 trimester, jeg var kvalm så si fra dagen ungen ble unnfaget, trodde jeg hadde spy sjuka i 2 uker før jeg tok testen, viste seg at jeg var to uker på vei :P er i uke 19 nå å spyr fortsatt som en gris daglig :P men førstemann spøy jeg daglig frem til jeg var over 7 mnd på vei så jada kan finne på å spy lenge :P

Skrevet

Hei!

Jeg er 10+2, har ikke vært kvalm ett sekund av svangerskapet. Det er ikke alle som blir det....

Skrevet

Har 4 svangerskap bak meg med dei var jeg så vit kvalm. Men no å fy er kun 6+4 og er kvalm heile dagen. Kan dei banda vere med og hjelpe ? Noen som har prøvd.

Skrevet

Jeg er 9 + 6 i dag, og har nesten ikke vært plaget med noe kvalme :) Kjente det først for en uke siden, og da er det litt småkvalme om morgenen før jeg får i meg mat... Så er ikke alle som er kvalme, betyr ikke at noe er galt, bare nyt det så lenge det varer :)

Skrevet

Lett å si at man skal nyte det, værre er det å gjøre det :P

Kvalm hele dagen. Blir kvalm av å spise, kvalm av å ikke spise fordi jeg blir sulten. Og spiser jeg enkelte ting spyr jeg! Trur æ e i uke 8, og har vært kvalm i 3 uke...

Ingen som har tips?!

Skrevet

jeg var ikke kvalm en dag med forje . Men denne gangen er jeg superkvalm på kvelden .. Men spyr veldig sjelden;-) svangerskap kan være veldig forskjellig selv på samme person

Skrevet

Ai ai... Jeg er i dag ca 6+3, og startet denne uka med å krabbe ut av dusjen for å nå dassen, der jeg returnerte de 2 mandlene jeg tok for IKKE å bli kvalm ;) hehehe!

I dag er jeg tung i kroppen, småkvalm og kjenner at magen liksom strekker og vokser. Tidlig, men kjennes så godt.

Ingefæravkok og Kapteinkjeks på nattbordet skal redde meg fremover!

Lykke til alle sammen!

Ludda11

Skrevet

Da jeg var gravid prøvde jeg ALT (unntatt akupunktur, fikk beskjed så seint om det...), Men da virket ingen ting på meg, selv ikke de banda. Var rimelig skuffet kan du si!!!

Nå skal det sies at jeg var såparr kvalm, låg bare å spydde, men slapp unna sykehus innleggelse, for da tok endelig mannen fri for å få i meg noe næreing...

Men er jo ikke umulig at de kan hjelpe deg fordet, greit å prøve det som prøves kan:-)

Skrevet

her er det også en del kvalme. begynte i uke tre.... er nå i uke ni, fungerte greit til ca uke 7, men da blei det verre.... sist gang, begynte kvalmen også like tidlig og varte til ca uke 14. men kom tilbake de to siste mnd før termin. + 14 dager over. jeg håper jeg slipper kvalme på slutten denne gangen.... seaband prøvde jeg og var nøye med å få de på rett plass. en hang over doskåla med banda på..... nå har dattera fått de, for ho likte de veldig. hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...