<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 29. mai 2011 #26 Skrevet 29. mai 2011 æsj hehe irriterer meg at jeg ikke har kjøpt el tester denne mnd for å se om jeg har hatt eller får el.. kan jo ikke gjøre noe annet enn å bare gå å lure nå :S hvordan går det med dere da jenter? her har vi lagt inn aksjer annen hver dag, så håper det holder og at jeg har hatt el får vel ta en runde i kveld for sikkerhets skyld
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 30. mai 2011 #27 Skrevet 30. mai 2011 Dette er jo sååååå spennende.. Nå er det ikke lenge igjen til vi kan begynne å teste, jenter! ) Kan ikke kjenne noen symptomer av noe slag, men dette er vel uansett litt tidlig!? Har de to siste dagene slitt litt med voldsomt treg mage. Var sånn det begynte for meg de to forrige gangene jeg var gravid også! Er bare å krysse fingrene )
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 31. mai 2011 #28 Skrevet 31. mai 2011 Nei å nei :S Skjønner ingen ting, Brått så har jeg fått litt brun/blod utflod (æsj sorry ),men det var det, bare litt. Men nå når jeg tørker meg så kommer det litt igjen, ikke friskt blod liksom,men huff. er detta for noe a :S Trodde/håpet at syklusen var normal igjen :S
klar for 3? Skrevet 1. juni 2011 #29 Skrevet 1. juni 2011 Kanskje det er festeblødning? Lov å håpe. Har hørt om det, men aldri hatt det selv. Noen som merker noe til symptomer da. Syns jeg kjente litt murring nederst i magen i går kveld, men det er jo fort gjort å bli litt smågal sånn på slutten av perioden
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 1. juni 2011 #30 Skrevet 1. juni 2011 Etter MA 6. april håper jeg virkelig at det er vår tur nå! Har en datter som blir to i august, og de siste ukene ser jeg at magene popper frem hos andre mødre i barnehagen, og kommentarer som "det er jo bare å hive seg rundt" sitter løst. Hvis noen spør når min datter skal bli storesøster, har jeg svart at hun egentlig skulle blitt det i november. Det tror jeg er en tankevekker for de som ikke tenker over at det ikke er alle som blir gravide på første forsøk. Jeg tror ellers at jeg hadde EL på fredag eller lørdag, hadde siste dag med EL-slim på fredag, og smerter på fredag og lørdag. La inn aksjer begge dager, og håper det ikke var for sent (jeg var bortreist tidligere i uken).Tenker at IKM vil være rundt 11.juni Hvordan er følelsen etter EL, jenter? Er det mange av dere som har masse utflod fremdeles? Det har nemlig jeg, og mener at jeg vanligvis pleier å bli tørr rett etterpå.. Spennende dette her
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #31 Skrevet 1. juni 2011 da har vi IKM på samme dag:) nei jeg har ikke slim lengre. la inn masse aksjer denne uka, så håper det klaffer:) jeg er i min 2 pp, min datter er nå 2,8 år, og ønsker seg en liten baby. hun klaffet på første forsøk, la med rumpa og beina høyt etter sex. er helt sikker på at det var det som gjorde at det satt så fort, så det har jeg også gjort denne pp. Krysser fingrene for alle sammen her inne, kjedelig at det er så mye venting:) jeg har lange sykluser, så da blir det enda kjedeligere..30-31 dager.. hvor gamle er dere? barn fra før? PP?
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. juni 2011 #32 Skrevet 1. juni 2011 typisk flaksa mi så er vel tr på vei igjen vel... kjenner ikke noen symptomer ihvertfall men uansett så krysser jeg fingra for oss
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 1. juni 2011 #33 Skrevet 1. juni 2011 prinsesse08+lillebaby12: Jeg så også med rompa høyt i været, hehe Det har jeg gjort de forrige gangene jeg ble gravid også. Var jo som sagt redd for at vi har vært litt sent ute, men siden egget lever ca. et døgn etter EL samt at disse rakettene bruker i underkant av en halvtime opp, tilsier mine matematiske beregninger at det er en viss sannsynlighet for at det kan ha klaffet. Men det forutsetter jo at EL var fredag eller lørdag, og ikke tidligere. Drømmer <3 <3: De gangene jeg har hatt gravid har jeg ofte følt mindre PMS enn vanlig. Og første tegner er jo ofte at tanta uteblir. Men andre ord, du kan fremdeles være optimistisk! Eller litt fakta om meg: Akkurat rundet 30 og har en jente som snart er år. Ble gravid på 1pp i februar, hadde MA i april, og dette er 1pp etter MA.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. juni 2011 #34 Skrevet 1. juni 2011 det er ikke over føre tanta kommer hehe Fakta om meg: snart 25 og har ingen barn fra før. ble gravid etter 5pp men hadde en sa. Dette er den 1pp etter sa, hvis egglederene mine har våknet fra dvale og er i funksjon igjen hehe. Får håpe vi alle sammen kan gå videre snart,men koselig å ha noen å "skravle" med i denne prøvinga
ønsker * magetroll <3 Skrevet 1. juni 2011 #35 Skrevet 1. juni 2011 så gøy med fakta om oss selv er litt gøy å bli kjent med hverandre og håper vi følger hverandre videre til 1.tri fakta om meg: er 23 år, ble gravid i fjor på denne tia, uplanlagt! men det viste seg i slutten av uke 9 at det var en bo. hadde mye syklustull helt til november i fjor, og hadde da 3 regelmessige sykluser før jeg mista den helt. så fikk primolut-n og holder på med første pergo kur!! så håper den sitter nå!!!
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 1. juni 2011 #36 Skrevet 1. juni 2011 Ikm 6.juni så nå nærmer det seg! Veldig spennende men prøver å ikke tenke så mye på det
ønsker * magetroll <3 Skrevet 2. juni 2011 #37 Skrevet 2. juni 2011 ååj! ikke lenge igjen da lykkelig mamma krysser fingrene for deg hadde el på lørdag eller søndag.. og nå knyter magen min seg og jeg har MYE stikkninger, litt vonde! akkurat slik jeg hadde sist gang jeg var gravid.. men håper ikke for mye! lykke til alle sammen
vår første 19 mnd prøving Skrevet 2. juni 2011 #38 Skrevet 2. juni 2011 Har IKM 12 Juni, første måneden vi har funnet EL og prøvd på selve EL dagen og dagen etter er kjempespent om spiren sitter nå! EL blødningen begynner å gå over nå så nå er det bare å vente til IKM ! er så spent!
TurboMaria Skrevet 2. juni 2011 #39 Skrevet 2. juni 2011 I dag hadde jeg noe jeg håper er festeblødning. Var hvert fall litt brun utflod + mensmurringer. Og jeg har hatt stikninger/vondt i puppene i hele dag. Håper dette er gode tegn! Ikm er 8.juni
vår første 19 mnd prøving Skrevet 2. juni 2011 #40 Skrevet 2. juni 2011 Høres ut som et godt tegn håper på det samme om 1 ukes tid !!
Gjest Skrevet 3. juni 2011 #41 Skrevet 3. juni 2011 Slenger meg på jeg også! Venter IKM 8.juni, så jeg er veeldig spendt! Er veldig oppblåst og har ømme pupper, så jeg håper veldig på at det kan være noe Så kjekt med en slik tråd/debatt! 20 år og førstegangs prøvende her.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 4. juni 2011 #42 Skrevet 4. juni 2011 er det noen som kjenner noe eller jenter?? her skjer det nada og ingen ting :S Nå tror jeg ikke det er så mange til som kan komme å si de er gravide her,synes alle er det :S
miniinme Skrevet 5. juni 2011 #43 Skrevet 5. juni 2011 Man er alltid ekstra spent de siste dagene før IKM, og man kjenner etter syptomer både her og der..det var derfor svært så overraskende da TR dukket opp her hos meg i går, den skulle i følge syklusen min ikke ha kommet før mandag el tirsdag. Men men. Er det noen spesiell grunn til at syklusen min har endret seg så mye eller.?? Har egentlig ikke så mye erfaring med å følge syklusen min...så har bare vært prøver siden jula 2010..Håper noen har noen gode råd. Tenker litt på at jeg er 35 år og ting begynner å skje med kroppen min slik at det gjør kanskje prøvingen mer utfordrende...kanskje? Kanskje vi er for lite aktiv prøvere..vi gjør det kanske ikke ofte nok rund EL? Har også undret meg om jeg alikevel kan være gravid..tross blødningene..men har slått fra meg det som realistisk. Noen som har noe gode forslag eller erfaringer om det samme?? P.S. har et barn fra før, men der klaffet det på første forsøk ;-)
lillesvirre Skrevet 5. juni 2011 #44 Skrevet 5. juni 2011 Da har vi IKM samme dag vi da.. Jeg har ikke ømme bryster, sjeldent jeg får det under mensen også. Denne gangen bekymrer det meg. Men jeg har murringer i magen og litt vondt i korsryggen. Uvel, men kanskje det er psykisk? 20 år
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #45 Skrevet 6. juni 2011 hvordan går det med dere? noen posetive tester? selv har jeg null symptomer. utennom at jeg er syklig sulten, helt ekstremt!! har ikm til lørdag.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. juni 2011 #46 Skrevet 6. juni 2011 har ikke sett noen enda.. så blir spennende å se jeg har vondter i korsryggen!! og noen dager er jeg kvalm, andre ikke har rare stikkninger i magen, men også noen dager og andre dager ikke føles ut som om puppene er større og litt ømme.. men ingenting når jeg tar på de.. men kan være noe jeg innbiller meg har ikm i helgen en gang
Linerlen og pipipen Skrevet 6. juni 2011 #47 Skrevet 6. juni 2011 Nå begynner det å bli spennende! Er på dag 31 etter SA og håper på at det har klaffet allerede. Jeg tok en GR test i stad, men den ble negativ. Prøver på en til i morgen tidlig og krysser fingrene!! XX Hadde vært herlig om det hadde ordnet seg så fort etter en SA. Noen som har noen erfaring med dette?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. juni 2011 #48 Skrevet 6. juni 2011 jeg har en venninne som testa positivt 1 mnd etter sa.. så det er håp jenta hennes er 4 mnd nå så krysser fingrene for deg
Linerlen og pipipen Skrevet 6. juni 2011 #49 Skrevet 6. juni 2011 Krysser fingra for deg også! Tror nesten det kommer til å bli vanskelig å få sove etterpå. Jeg vet jo ikke når EL var, og har ingen spesielle symptomer. Men det var sånn en fryktelig skuffelse å miste i 11.uke. Håper på å bli gravid igjen fort, da blir lettere å legge den opplevelsen bak seg og komme videre.
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 6. juni 2011 #50 Skrevet 6. juni 2011 Takk for det tyrjente88 krysser fingrene for deg også! Har menslignende vondt i magen, ømme pupper så spørs vel om ikke tr melder sin ankomst innen onsdag.. vi får se sykt trøtt da! Hvordan går det med deg da? Fler her inne som har fått en kropp som oppfører seg litt "annerledes" ? LYKKE TIL JENTER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå