SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 6. juni 2011 #51 Skrevet 6. juni 2011 Takk for det tyrjente88 krysser fingrene for deg også! Har menslignende vondt i magen, ømme pupper så spørs vel om ikke tr melder sin ankomst innen onsdag.. vi får se sykt trøtt da! Hvordan går det med deg da? Fler her inne som har fått en kropp som oppfører seg litt "annerledes" ? LYKKE TIL JENTER!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 6. juni 2011 #52 Skrevet 6. juni 2011 her er det ingen ting. Tror jeg har ikm til lørdagen,men usikker pga sa. Dette er så spennende,men synes det virker som at alle som tester positivt har masse symptomer. kjenner etter og klemmer her jeg sitter hehe men neida,nå har jeg bare litt ømme pupper som er selvpåført
Linerlen og pipipen Skrevet 7. juni 2011 #53 Skrevet 7. juni 2011 Negativ GR test gitt.. Så nå er jeg i limbo og venter på TR..
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 7. juni 2011 #54 Skrevet 7. juni 2011 Synes det er så leeenge å vente! Tror IKM er fredag eller lørdag, har litt magemurringer og har vært litt svimmel. Sikkert bare innbillning. Idag skulle jeg egentlig vært på 18-ukers UL på sykehuset ...
klar for 3? Skrevet 7. juni 2011 #55 Skrevet 7. juni 2011 IKM i dag og ingen TR, så jeg kunne ikke dy meg. Jeg måtte teste nå i kveld med en billigstrimmel. Og den var svakt positiv. Var veldig tynn urin siden jeg tisset 1 1/2 time før og hadde drukket masse vann. Jeg skal teste igjen i morgen. Dette er så spennende. Noen flere som har testet?
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 7. juni 2011 #56 Skrevet 7. juni 2011 ååå gratulerer så mye sier jeg da :) har du noen symptomer?? jeg har ikke testet,tror jeg har ikm til lørdagen,men kjenner ingen ting.
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 7. juni 2011 #57 Skrevet 7. juni 2011 Gratulerer så mye klar for 3 Håper på å få samme resultat.. Ikm i morgen!
klar for 3? Skrevet 7. juni 2011 #58 Skrevet 7. juni 2011 Har ikke så mye symptomer. Litt vondt i puppene. Og så kjente jeg murring i livmoren rundt den tiden da egget festet seg. Håper jeg får samme resultat i morgen. Lykke til alle dere andre. Jeg testet forresten på fredag morgen også. Da var den negativ, så ikke mist motet.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 7. juni 2011 #59 Skrevet 7. juni 2011 jeg har da ikke klart å teste meg selv om ikm sikkert ikke er før helgen siden jeg er litt usikker på når el var men tror kanskje den var på torsdagen men testen var selvfølgelig negativ menmen, har et symptom som jeg ikke har tenkt på.. og noe jeg hadde sist gang jeg var gravid.. jeg har ikke bitt negler siden sist uke!! fortsatt av og på med vondter i magen.. men ryggen kjenner jeg veldi godt enda så får vente å se! lykke til alle sammen
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 7. juni 2011 #60 Skrevet 7. juni 2011 Xxxxxxxxxxxxxxx fingrene for deg tyrjente88 Sååå ømme pupper jeg nå at enten så kommer ho eller så er det noe annet Husker fra sist at jeg hadde like vonde pupper som nå så kanskje..............
ønsker * magetroll <3 Skrevet 7. juni 2011 #61 Skrevet 7. juni 2011 haha, så promper jeg ekstra mye gla for at sambo er på jobb i kveld og at jeg sover nesten hele natta aleine og det lukter IKKE noe godt så håper det er det som gjør det ååh! da satser vi på at det kommer en positiv test snart
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 8. juni 2011 #62 Skrevet 8. juni 2011 Gratulerer så mye! Du får sende MASSE babystøv til oss andre
TurboMaria Skrevet 8. juni 2011 #63 Skrevet 8. juni 2011 Negativ test i dag. Ikm er i dag. Har hatt småblødninger i en uke nå. Bruker aldri å ha det før tr. Ikke blødd i dag derimot. Så jeg vet ikke hva som skjer:(
klar for 3? Skrevet 8. juni 2011 #64 Skrevet 8. juni 2011 Testet på nytt i dag og testen er fremdeles positiv:) Litt rart for jeg hadde SA forrige måned. Hadde aldri trodd at det skulle klaffe så fort igjen. Sender masse babystøv til alle dere andre
Gjest Skrevet 9. juni 2011 #66 Skrevet 9. juni 2011 tr dukket opp likevell den.. Menmen, vi har det ikke så travelt. Har blitt enige om å vente et halvt - 1 år, for da har vi fått pusset opp hele leiligheten, sikkert solgt den, å kjøpt oss hus istedet Selv om jeg er veeldig babysyk!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 9. juni 2011 #67 Skrevet 9. juni 2011 Jeg skal teste imorgen, har IKM søndag 12 Juni Ingen ømme pupper, men det strekker i magen, må tisse oftere enn vanlig, trøtt, hodepine, varm i hele kroppen, plutselig kvalm til tider, Nå må den bli positiv!!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. juni 2011 #68 Skrevet 9. juni 2011 lykke lykke til krysser fingrene for deg lurer på om jeg skal teste jeg og symptomene kommer og går, så får sr hva som skjer
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 9. juni 2011 #69 Skrevet 9. juni 2011 her skjer det ingen ting, synes vel tr kan komme nå Har begynt å spotte litt... meeen superfornøyd om jeg får skikkelig tr nå
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 10. juni 2011 #70 Skrevet 10. juni 2011 Drømmer <3 <3: Dette er rett og slett dritkjipt! Jeg hadde også bittelitt friskt blod i dag tidlig, og da kom tårene.. Hadde så store forventninger denne måneden, og vet at når jeg har EL neste gang er vi på ferie i Spania. Minsten sover på samme rom, og gode venner vegg i vegg. Ikke akkurat ulitimate omstendigheter for å legge inn aksjer med andre ord... Tror jeg bestiller en time hos en akupuntør igjen nå. Det funket forrige gang jeg ble gravid, og fikk meg samtidig til å slappe godt av. Synes det er så slitsomt å skulle tenke på dette hver j#¤%& måned!
Messy + spire Skrevet 10. juni 2011 #71 Skrevet 10. juni 2011 Ikm rundt 5-7 juni... ingen tr enda. Får bare negative tester.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 10. juni 2011 #72 Skrevet 10. juni 2011 snuppa+ma: ja off har jeg litt troa på å tenkte jeg skulle bestille meg en time hos kiropraktor jeg hehe da taster vi ut det denne mnd,så holder vi hverandre oppdatert er det noen flere som har fått tr eller positiv test da??
ønsker * magetroll <3 Skrevet 10. juni 2011 #73 Skrevet 10. juni 2011 hvordan går det med dere jenter? noen positive tester her enda?? jeg har ikke turt å testa enda! men er veldig spent
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #74 Skrevet 10. juni 2011 hei og god kveld:) jeg har ikm i morgen, men har ikke testet enda:) ville prøve å holde meg til å teste til søndag, siden jeg bare har 1 test igjen å den er cb digital og er jo litt dyrere. det er så typisk at tr dukker opp rett etter jeg har testet. men har jo fått påvist urinveisinfekjson så jeg er satt på en atibiotika kur, er litt nervøs om det har noe å si. tar de siste pillene i morgen kveld. litt redd for at de pillene og infeksjonen har noe å si for testinga, siden det ble påvist blod i urinen. gjør forresten j**** vondt! ellers har jeg ingen symtomer som tyder på det ene eller det andre. så venter i spenning frem til søndags morgen. du da tyrjente88, ser du bare er 1 år eldre enn meg:) når skal du teste?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 10. juni 2011 #75 Skrevet 10. juni 2011 jeg venter bare på ømme brystvorter iiiingen tegn på tr her i gården, og litt usikker på ikm.. men begynner å kjenne på en soppinfeksjon :/ ikke noe gøy, men det hadde jeg sist også! mista i fjor sommer tok en test i dag, på kveldsurin! og om hode mitt ikke finner på ting! så var der en svak!!! skyggestrek.. så tenker jeg venter til søndag og tester på nytt da for å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå