Gå til innhold

<<<IKM uke 23>>>

prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag kom TR som bestillt:( så da er jeg klar for ny pp:) IKM 11 juni

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som melder seg inn? Har sykluser på 31 dager..

Skrevet

lurer på om jeg skal snike meg inn her :) første tr etter sa i februar. har ikke helt bestemt meg for prøving denne mnd,meeeen hvor lett er det å la være :P har hatt syklus på rundt 30 dager.

Skrevet

Heisann jenter!

Idag kom TR. Litt glad for at den kom i dag, for da er samboeren min hjemme under neste El :-) Så forventet IKM er 12.juni.

Skrevet

da er jeg også endelig med :D

ikm 9 juni :)

Skrevet

Må nesten kaste meg inn her jeg også da :o) Vi er nå i vår 2pp og gir alle aksjene denne gangen også! Blir spennende å følge dere mot IKM. Min er 8. juni... Lykke til alle sammen og ha en strålende 17. mai feiring i morgen :o)

Skrevet

her var det ikke mange enda :)

hvordan går det jenter? nå er det ikke lenge igjen til el :) :)

håper dette er mnd som alt klaffer <3

Skrevet

Her går det bare bra. Hva med deg? :-) Denne perioden så prøver jeg bidronninggele. Lurer på om det kan ha noen effekt :-p

Er veldig sjeldent samboern min er hjemme under el, så her prøver vi alt :-p

Noen av dere som bruker naturmiddler?

Skrevet

jeg har brukt vitex og bidronnig :) ble gravid mnd etter jeg sluttet på bidronning,men mistet. mange som sier at det har blitt surr med syklusen når de har gått på det,men min var helt vanlig :)

er sååå spent på denne mnd,tror det var tr jeg hadde nå.

1uke føre jeg begynte å blø så var jeg hos gyn. har ikke hatt tr siden januar og det var da jeg mistet. han sa at eggstokkene mine hadde gått i dvale pga av stress,så jeg håper de har våknet hehe.

lenge har dere prøvd? :)

Skrevet

gikk i dvale faktisk, det har jeg ikke hørt om før!

jeg mista i fjor sommer, og har hatt MYYE syklustull siden det!

blødde annhver uke i 4 mnd, så 3 mnd regelmessig før jeg mista tanta helt, så fikk begynne på primolut-n for å få i gang :) nå holder jeg på med første runde enkel pergokur :) så her krysser vi alt vi har, uten om bena ;p

lykke til :D

Skrevet

Jeg har også prøvd vitex, men bare en gang. Da fikk jeg syklus på 26 dager :-)

Herregud, kjenner at denne pp blir veldig spennende :-) Men det klaffer nok ikke, siden jeg tenker så mye på det.

Skrevet

ja jeg trodde han tulla,fikk beskjed om at jeg måtte bare smøre meg med tålmodighet. akkurat som det er så lett da :S

off synes det har vært nok nå hehe har bare lyst til at alt skal fikse seg å at det bare er å prøve igjen uten at det skal være sann tull :)

det er jo ikke akkurat lett å la være å tenke på det heller :P

enn teller jo dager til det ene og det andre :)

kanskje vi er heldige :)

Skrevet

Håper virkelig vi er det!

Sender babystøv til alle sammen :-)

Håper vi kan holde hverandre oppdatere frem mot ikm ;-)

Skrevet

nå går vi inn i en spennende uke jenter <3

krysser fingre og tær for at vi får el og tr uteblir :) :)

måtte vi ha noen flotte egg klare hehe :)

Skrevet

Ja, dette blir spennende :-) I følge eggløsningskalkulatoren så er fruktbarhetsperioden fra den 27.mai til den 1.juni.

Begynner å ha litt smerter allerede kjenner jeg. Håper ikke el kommer for tidlig :-(

Skrevet

i morgen er jeg på dag 11 i syklusen.. og fikk beskjed om å begynne å teste etter el da :) så i morgen begynner det :)

er spent på om jeg får el, og om den kommer seint, tidlig eller på dag 14 :P men blir spennende å se :)

her har vi allerede begynt å peise på! to dager, og skal nok få til en runde i dag også :D er nesten som om jeg blir mer og oftere kåt etter pergokuren :P hehe!! men er jo ikke feil det da ;p

lykke til jenter :D gleder meg til å følge med dere :D

Skrevet

Jeg henger meg også på her. Hadde en SA i uke 5 nå for 14 dager siden, så er ikke helt sikker på om syklusen min blir som vanlig, men satser på at jeg følger vanlig syklus. Syns jeg merker på kroppen at EL nærmer seg.

Skrevet

huff så trist å høre at du hadde en sa :(

får håpe du kommer rett inn i syklusen :)

Hadde liksom bestemt for å ikke teste etter el,meeeen nå lurer jeg på om jeg skal be samboeren kjøpe med sann test hehe. Er jo ille nysgjerrig på om alt er i orden nedi her :P Om de har våknet eller ikke hehe,

Skjønner ikke hvordan dere kan merke el på noen slags måter jeg,Denne kroppen gir ikke noen slags tegn liksom.

Skrevet

Før merket ikke jeg heller noe til el. Men nå bruker jeg å få en del smerter nederst i magen. Men jeg bruker eltester fordi, billigstrimler da såklart :-)

Skrevet

Jeg testet positivt på eggløsningstest i dag:) har ikm 8.juni.

Krysser alt av fingrer og tær for at det klaffer nå.

Hadde en SA i april, og det ga meg en liten knekk, men nå begynner jeg å tenke positivt igjen:)

Skrevet

ok, har brukt billig tester og vanlige el tester, men er liksom litt redd for at jeg skal bli så stresset og at det ikke skal gå.

Men hvis det ikke går denne mnd så blir det nok testing her å hehe.

TurboMaria: Da er det jo bare til å kjøre på :) :)

nå skal det klaffe hehe

Skrevet

Drømmer: vi har lagt inn masse aksjer, så håper det går denne gangen:)

Hvis ikke så har vi i hvertfall kosa oss under prøvingen;)

Lykke til da!

Skrevet

Er også utrolig, utrolig spent på hvordan det vil gå denne gangen. jeg fikk en sønn i November 07 ved hjelp av pergo. Ble gravid på første forsøk. Denne gangen går jeg igjen på pergo, mitt første forsøk nå! Tror ganske sikkert jeg hadde EL for noen dager siden da jeg hadde så store smerter i magen at jeg trodde jeg skulle dø!!! Hadde litt spotting rundt de tidene også, vet ikke om det kan ha vært en festeblødning!? Er bare å krysse fingrene å håpe på det beste. Aksjene er hvertfall levert :o)

Lykke til jenter...

Skrevet

I dag kommer kjæresten min hjem, og da blir det sengevalsen ;-)

Skrevet

ingen positiv el-test enda, men det kommer vell en av dagene :)

så i dag blir det sengekoos for å treffe blink ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...