Gå til innhold

Var på UL 7+0 i dag

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og det første jeg så var et bankende hjerte <3

Og heldig vis kun ett ;) Jeg ble jo spontant gravid denne gangen, så jeg måtte ta privat ul denne gangen. Men veldig greit å ha sett hjerteaktivitet :) Mensterminen er nyttårsaften, men planen er å holde igjen til neste år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så fantastisk å bli gravid på egen hånd etter ivf:) Gratulerer med ett bankende hjerte!!

Vi var også på ul i dag. 7+2. Fikk termin 29 desember, så vi er ikke så langt unna hverandre:) For et fantastisk syn, å høre og se et hjerte som slår. Da kom tårene... Vi er veldig glade og letta nå:) Etter 2 isci og 1 frys, satt spiren på 3 og siste forsøk, endelig!!!

Nyt dagen:D

Skrevet

Hei!

Så fantastisk å bli gravid på egen hånd etter ivf:) Gratulerer med ett bankende hjerte!!

Vi var også på ul i dag. 7+2. Fikk termin 29 desember, så vi er ikke så langt unna hverandre:) For et fantastisk syn, å høre og se et hjerte som slår. Da kom tårene... Vi er veldig glade og letta nå:) Etter 2 isci og 1 frys, satt spiren på 3 og siste forsøk, endelig!!!

Nyt dagen:D

Skrevet

Gratulerer;-)

Var på ul i dag vi også, 7+1: 2 perfekte hjerter!!!! Termin 5 januar;-) Lykke!!!

Skrevet

Føyer meg inn i rekken over gratulasjoner til dere alle tre:)

Koz dere masse vider i svangerskapet og lykke til:)

Varm klem fra meg

Skrevet

Føyer meg inn i rekken over gratulasjoner til dere alle tre:)

Koz dere masse vider i svangerskapet og lykke til:)

Varm klem fra meg

Skrevet

Gratulerer sååå mye begge to:)

Skrevet

Takk, og gratulerer til dere andre gravide! :) Så kjekt.

Vi blir nå nær i termin, Vår tur? :) Jeg har menstermin på nyttårsaften. Sist jeg var gravid klaffet det også på tredje forsøket vårt. Nervepirrende, men så flott når en endelig lykkes!

Gratulerer med tvillinger, fjoggi! Så spennede! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...