mamman til 2 godjenter:) Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 har ei på 7 mnd nå og har for noen dager siden funnet ut at hun kan jo snu seg fra rygg til mage i senga og, artig....eh..men det er bare det at hun blir illsint når hun kommer rundt så hvorfor i h.... gjør hun det da? kan holde på mellom en halv time til en time om kvelden før hun til slutt sovner, er sånn på dagtid og.... hun ligger i sånn sovepose fra HM, men klarer det allikevel. har prøvd å bygge opp litt på sidene til hun har sovna, gikk greit en dag, men nå har hun funnet ut hvordan hun kommer rundt da og...hehe veldig uvvant det her siden førstejenta aldri snudde seg..hehe takker for tips evt:)
snuppelura-jente10 Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Hei Har det helt likt, datteren min på 6 mnd gjør også det, også på natten. Våkner av at hun er sint og da har hun lagt seg på magen. Kjøpt en pose på babyshop, en sann med strikk rundt madrassen. Alle som har prøvd den sier at den er så fin, jeg har bare ikke fått meg til å prøve den enda, syntes det er litt fælt å "binde" henne fast i senga. Koster rundt 600 kr.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2011 takk for svar, godt det er flere eller..hehe....har og tenkt på en sånn pose, men syns og som deg at det er litt fælt å binde henne fast. her er det bare snakk om når hun legger seg og til hun sovner, har enda ikke gjort det på natten. vi får håpe de slutter med dette..hehe
hippmamma Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Jeg fant min lille godgutt på 4mnd på magen her en morgen. Han begynte å rulle fra rygg til magen forrige uke. Så da tok det ikke lange tiden før han gjorde det om natten også. Så jeg lagde hull i hver side på soveposen hans fra IKEA og knøyt fast strikk på hver side og bandt de i senga. Så nå får han ikke snudd seg:) Da sover jeg bedre om natten også
Millamor - 77 Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Hei brukte en sånn på min første og det var supert. De små merker jo ikke at de ligger med sele. Det er god beveglighet, eneste er at de ikke kommer helt over på magen
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2011 takk for svar alle sammen får nok prøve meg med sånn pose/sele hvis det fortsetter, gikk bra i kveld da, snudde seg bare en gang før hun sovnet.
Livsnytermamma Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Jeg kan også gå god for slik en tvangstrøye Den er super, jeg brukte den fra mini var ca 4 mnd til ca 8.. men da snudde han seg rundt og tilbake igjen uten prob slik han ikke gjorde når han var 4. da var det bare kaving og grining hvis han snudde seg på magen. Kjøp den!!
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 må bare spørre, har disse posene dere snakker om som dere binderfast noe form for sikkerhetsløsning i tilfelle brann?? Kan man bare ta tak i barnet også løsner den fra sengen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå