321 Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Hva skal deres små babyer ha på seg på 17.mai da? og dere mammaer? Bunaden erl iksom så lite amme vennlig;)
mi9 Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 snuppa mi på 3 mnd skal ha på seg bunad å jeg vet ikke enda..blir sikkert en kjole!
Junifrue Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Både jeg og mini (4 mnd) skal ha bunad. Har gått med bunad både i dåp og konfirmasjon nå, og selv om det er litt styr gikk det fint å amme. En mulighet er jo å ta med flaske hvis behovet melder seg midt blandt mange mennesker.
Flaggermusa Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Bunad på mini som er 4 mnd. Jeg skal ha en kjole/tunika. Har ikke bunad.
Hybelkanina Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Sønnen min skal ha bunad. Jeg skulle gjerne hatt på min bunad også, men det er noen kilo igjen til jeg får på meg den igjen, gitt.. ;-) Blir vel en eller annen kjole på meg.
mastermind Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Her blir det bunad på hele familien. Ammer ikke nå, men har tatt med flaske mens vi er ute i tog og sentrum (amme ute er liksom litt vanskelig i regn, kald mai-luft og bunadsølje) og så har jeg amma når jeg har kommet inn/hjem og så på igjen med bunaden (har bare opna vesten da, men har bunad som krever at den opnes helt)
Nat27 Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Her blir det bunad på mor, lillegutt får på dressbukse og vest med skjorte inni, eller matrosdress. Kommer helt an på hvilket av antrekkene som ligger øverst i skapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå