Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal deres små babyer ha på seg på 17.mai da? og dere mammaer? Bunaden erl iksom så lite amme vennlig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa mi på 3 mnd skal ha på seg bunad :D å jeg vet ikke enda..blir sikkert en kjole!

Skrevet

Både jeg og mini (4 mnd) skal ha bunad. Har gått med bunad både i dåp og konfirmasjon nå, og selv om det er litt styr gikk det fint å amme. En mulighet er jo å ta med flaske hvis behovet melder seg midt blandt mange mennesker.

Skrevet

Bunad på mini som er 4 mnd.

Jeg skal ha en kjole/tunika. Har ikke bunad.

Skrevet

Sønnen min skal ha bunad. Jeg skulle gjerne hatt på min bunad også, men det er noen kilo igjen til jeg får på meg den igjen, gitt.. ;-)

Blir vel en eller annen kjole på meg.

Skrevet

Her blir det bunad på hele familien. Ammer ikke nå, men har tatt med flaske mens vi er ute i tog og sentrum (amme ute er liksom litt vanskelig i regn, kald mai-luft og bunadsølje) og så har jeg amma når jeg har kommet inn/hjem og så på igjen med bunaden (har bare opna vesten da, men har bunad som krever at den opnes helt)

Skrevet

Gutten min skal ha på seg matros-dress :-)

Skrevet

Her blir det bunad på mor, lillegutt får på dressbukse og vest med skjorte inni, eller matrosdress. Kommer helt an på hvilket av antrekkene som ligger øverst i skapet.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...