Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her tar pillen og blødde leeeeeeeeeeeenge før det stabiliserte seg? Har snart blødd i 3 uker. Mektig lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde ca 1 mnd før det tok slutt. Forstår godt at du er mektig lei, vent litt å se an..om det vedvarer mye lengre så kan det hende at det beste er å bytte piller. Legen min sa at om jeg ammet lite ( datteren min er snart 9 mnd) så kunne jeg gå over til en p-pille hvis blødningen plaget meg veldig. Jeg valgte å avvente litt å se, å det ga seg. Hør med legen om det blir for plagsomt (",)

Skrevet

Det tok laaang tid. Husker ikke antall uker, men kanskje 5-6 uker. Småblødninger nesten hver dag. Men etter dette har jeg ikke hatt blødninger i det hele tatt! Opplevde akkurat det samme forrige periode jeg tok pillene (altså før datteren min ble født)

Skrevet

Jeg blødde i 4 mnd før jeg pælma idiotpillene i søpla. Da hadde jeg slutta å amme i mellomtia uansett, og begynte på andre piller.

Skrevet

De første fire månedene jeg brukte Cerazette var helt problemfrie, deretter blødde jeg i nesten seks uker. Kuttet ut pillene og da gikk blødningen over etter to dager.

Så nå lar vi det bare stå til her - skal uansett prøve på nestemann i løpet av et år, og blir jeg gravid før det så er det helt ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...