Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Det hele utløses av en liten bagatell, noe som går ham imot eller noe han ikke vil. Og så begynner han å skrike og skrike og skrike. Virker ikke sint egentlig, men frustrert og lei seg. Prøver jeg å nærme meg går han bare bort, roper "nei", bli sint hvis jeg tar på ham eller prøver å løfte ham. Han er også umulig å distrahere når han er sånn, bare hyler og hyler. Hjelper heller ikke om jeg fjerner meg, han har rett og slett hengt seg opp. Kan holde på en halv time - time... Bør jeg sette meg i nærheten for å vise at jeg er der? Best å holde kjeft kanskje? Det funker jo ikke mot gråtinga, men det er det jo ingenting som gjør uansett. Men jeg tenker at da ser han i hvert fall at jeg er der... Uff, han har hatt mange sånn runder i det siste og det er slitsomt. Vet ikke om det er noe som plager ham heller, kan ikke komme på noe. Han virker så innmari lei seg...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Kjenner absolutt igjen situasjonen du beskriver! Her hjelper det ikke ihvertfall ikke å snakke til henne, for da blir hun bare enda sintere/mer lei seg! Hun roer seg ned, også snakker vi sammen (eller jeg snakker:p) og forklarer situasjonen Og noen ganger virker det som hun føler seg litt urettferdig behandlet da sier jeg "unnskyld" og "Mamma er glad i deg, selvom hun kjefter" Tror absolutt ikke hun forstår hva jeg sier da men, hjelper på min samvittighet:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå