Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist kjente jeg ingenting før fødselen var i gang. Denne gang er det en del kynnere og murringer. Glemte et øyeblikk i stad at jeg var gravid når jeg fikk sånne luftsmerter, og tenkte: "Æsj, nå kommer mensen.." He he. Går liksom å kjenner etter, egentlig uten tro på at noe skal skje, men likevel med et lite håp. Klaget sist på at det var så stille. Klager nå på å måtte gå med vondtene uten at noe skjer. Blir aldri fornøyd.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok ganske like:) Jeg venter på at ting skal ta seg opp, men i dag er det bare menssmerter. Fikk da en god natts søvn etter fotsoneterapien i går. Har ikke termin enda, men synes at jeg har så mange vondter at jeg innbiller meg at fødselen er rett rundt hjørnet...hehe.

Skrevet

Jeg har det akkurat maken. Sist var det ingen tvil når riene begynte, nå murrer og maser det stadig vekk. Trodde faktisk vi var nødt til å dra til sykehuset i natt, for da var "mens-smertene" skikkelig vonde. Men la meg til å sove igjen, og borte ble dem. Var så sliten midt på natta, at jeg håpa det ikke var starten på noe...

Nå skal mannen ha tre nattskift, så håper inderlig at lillegutt kan vente til han er ferdig med dem..

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måten denne gangen! Sist gikk jeg lenge over termin, og kjente absolutt ingenting til at det nærmet seg, før det virkelig var i gang. Denne gangen har jeg lenge hatt regelmessige kynnere til tider. Og i natt begynte de å gjøre litt vondt, og lignet modningsriene fra sist. Da trodde jeg at det skulle ta seg opp å starte. Men neida, jeg sovnet som en stein, og har ikke sovet så godt på mange måneder! (veldig deilig da, men jeg får vente videre). Har forøvrig termin idag. Får håpe noe skjer de nærmeste dagene da!

Lykke til til dere alle:)

Skrevet

Skjønner så godt hva du mener! Trodde virkelig at ting skulle sette i gang i dag fordi jeg fikk vondere tak enn jeg har hatt før med 2-3 minutters mellomrom. Dro til føden og fikk konstantert at det ikke var tegn til modning en gang! Ble sååå skuffa. Har hatt kynnere i flere måneder og regelmessige maserier hver dag, opptil flere ganger hver dag, den siste uka. Så selv om jeg var forberedt på at det ikke var noen åpning, så trodde jeg at det i det minste skulle være modent!

Skrevet

jaaaaaaaaaaaa rastløs jeg! nå er det kvelden og tankene strømmer ex.på da, og håper virkelig ikke det blir leeeenge over termin før noe skjer. så er jeg sprekere enn noen gang i svangerskapet nå på slutten. forstå det den som kan. går litt på veggen. nå må neste fase komme snart! blir stressa av meg selv. er så spent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...