Gå til innhold

Har SÅ lyst at det skal klaffe denne mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg jo hver mnd da, men denne mnd har jeg tenkt på det 24/7 og passet på å ha mer enn nok sengekos:) Tror mannen lurer på om jeg plutselig har blitt nymfoman eller noe..men han klager ikke da:)

Har også tatt solvipect hostesaft som visstnok skal gjøre det lettere å bli gravid, fant en flaske i skapet. Vet ikke helt om jeg tror på det men det kan nå ikke skade.

Er på dag 16 nå, pleier alltid å få ømme pupper rett etter eggløsning som er på dag 15-16, men de er ikke blitt det minste ømme enda.. hvordan skal jeg klare å vente i 2 uker til!

Er i 5 pp, håper jeg slipper å komme til 6..

Andre som har IKM om 2 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne mnd!

Har IKM om ca to uker jeg også, så her er det sengekos hver ledige øyeblikk :) Ingen klaging her heller ;)

Vi har prøvd litt over 1 år nå, men begynte med el-test og kalenderrekning i fjor høst.

Slitsomt å vente, å skuffelsen kommer hver mnd... Men har heldigvis nok å fylle tiden med framover med flytting og eksamen og jobb!

Så lykke til til deg, og hopp i høyet ;)

Skrevet

Takk for det, lykke til du også:) Måtte mai være en fruktbar måned! Det sies jo at en blir lettere gravid på våren/sommeren.

Skrevet

IKM om en uke, ligger altså en dag etter deg

Lykke til

Skrevet

Tror jeg hadde eggløsning i går..hadde seigt slim (sorry detaljer) og litt vage magesmerter. Har aldri tatt eggløsningstest siden jeg kjenner når EL er selv, og har regelmessige sykluser. Har hatt mye sex denne syklusen så nå vil jeg snart ha positivt resultat her!:)

Jeg har også 2005 og 2008 barn som deg to herlige karer, så nå satser vi på tredjemann i 2012!

Skrevet

Så gøy:-)

Har dere prøvd lenge Prøver på nr 3?

Når på året er dine to født?

Mine er november 2005 og februar 2008

Skrevet

Mine er født i desember 2005 og mars 2008 så da er de ganske jevngamle ja:) Har prøvd i 5 pp..du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...