Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Endelig!! ) Måtte dagane og vekene gå superfort fram til august!
gulda Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Velkommen.. ;o) Får krysse fingrene for et fint trimester, ja! ) Det er godt å ha kommet så langt.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2011 Ja, det er herlig! Når eg tenke tilbake på tida som har gått syns eg det har gått vanvittig fort! Sjølv om dag til dag har gått seint grunna sjukemelding. Men det hjelper på å ha en fra før som treng oppmerksomhet, så har alt fokuset på han
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Hei, hei. tenk at 2. Tri er overstått, er bare så fantastisk! mål i sikte!!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2011 Yes! Fantastisk! Godt å være i gang med 3. og siste etappe no er neste steg å bli høygravid, sjølv om eg i grunn føla meg ganske høygravid allerede! hehe.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2011 Yes! Fantastisk! Godt å være i gang med 3. og siste etappe no er neste steg å bli høygravid, sjølv om eg i grunn føla meg ganske høygravid allerede! hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå