Gå til innhold

Noen som har gode råd mot bronkitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått pennicilin, men synest ikke det hjelper. Brystet piper og surkler, og fødsel nærmer seg.. -jeg vet snart ikke min arme råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått penicillin som ikke virker i løpet av et par dager må du ta kontakt med legen igjen.

Jeg regner med de tok en blodprøve (CRP) av deg før de ga deg medisiner (håper det iallefall), for å se at det virkelig er en bakterieinfeksjon som er årsaken til symptomene dine. Uansett bør du be om en ny crp for å se om verdiene har sunket eller steget. Det kan hende du bør bytte til et annet penicilinmerke.

Ellers er jo andre tips mot hoste å ligge med hodet høyt, ikke ha det for varmt på soverommet etc, men dette vet du sikkert allerede!

God bedring! :o)

Skrevet

Du har forresten termin dagen før meg du, spennende tid dette! :o)

Jeg hoster også som en gal om dagen, men det er allergi og jeg har prøvd alt som prøves kan uten hell… Tror snart jeg kommer til å hoste ut ungen og alt! :o)

Grusomt slitsomt å være tungpustet og hostete med denne digre magen!

Lykke til da!

Skrevet

Det går an å be om noe slimløsende som heter Bronkyl (brusetabletter), men jeg vet ikke om det gis til gravide. Få en ny time hos legen til i morgen og hør om det er noe mer han kan gjøre.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...