Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 hmm jeg må barbere leggene mine og det er jeg ikke vant til å gjøre har aldri gjort det, skal jeg bruke noe gel? skum? smøre inn etter? i så fall hva ?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 kjøp barberskum og høvel (egen damehøvel finnes) på butikken ta på skum og barber forsiktig sånn at du ikke kutter deg. SKyll godt av etterå¨og smør inn leggene med en god krem!
Moonfreckle Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Hvis du vil bruke høvel, så bruker du skum eller gel. Du kan også bruke hårfjerningskrem (feks Veet) da er oppskriften me di pakken. Min måte: Fukt leggene med varmt vann. Påfør skum/gel slik at det dekker hele området. Ta en liten bolle med varmt vann, som du skyller høvelen mellom hvert drag. Begynn nederst på leggen og dra høvelen helt opp til knehøyden. Skyll og dra videre helt til alt skum (og hår!) er vekk. Skyll beina og smør dem inn med en passende lotion.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Gjør som de over her sier, og kjøp en aloe vera lotion og smør med etterpå. Den fra Dermica med 90% aloe vera er veldig bra :-)
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Skulle jo ikke være anonym!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har endt opp med noe jeg tror heter epilator? Sånn maskin med små pinsetter som drar ut hårene. Det varer lenge mellom hver gang man behøver å gjøre det (ihvertfall for meg). Har hørt at folk med mye hårvekst ikke orker dette fordi det gjør for vondt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Bestill denne: http://www.efi.no/product.cfm?id=9 Den ser skikkelig humbug ut, men er genial. Da trenger du ikke noe annet enn vann i tillegg. Og best av alt er at startpakka er gratis, og vil du ha påfyll er det billig i forhold til barberblader i butikken.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Tusen takk for svar! Endte opp med høvel skum og alovera Så i kveld så skal jeg til pers.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 Kjære HI, har du aldri barbert bena dine? Helt ærlig, har du mye hår? Evt. mørkt hår? Hvis ikke, kanskje du kan droppe det? Jeg hadde helt lyse hår og meget FÅ hår. Nå som jeg har begynt å barbere bena så klarer jeg ikke å stoppe. For opp kommer mørke tykke hår. Og mer enn jeg hadde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå