Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det går nok ikke min vei denne gang.

testene blir ikke sterkere.. heller svakere :-(

kjedelig.. hadde øynet håp pga svak posetive tester.

har i dag masse mensmurringer.. renner på do hele tiden for å sjekke..

ikm er i dag tror jeg..

men tenker også, at så lenge mens ikke er kommet, er det jo fortsatt et håp... trøster meg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mist håpet enda, du skal se det kan gå begge veier. Murringer kan like godt være positivt det da? Jeg selv er 5 dager over IKM, hadde en svaak skyggestrek på billigstrimmel, men de andre 7 testene jeg har tatt den siste uka har vært negative. Men jeg har mensmurringer hver dag, og klarer ikke å gi opp håpet enda... :) Når testet du svakt positivt?

Skrevet

mange ganger fra fredag...

men ble ikke sterkere..

brukte å en cb pluss i går.. men den tror jeg var deffekt..

kom frem et halvt loddrett kryss..(halvt posetiv :-) )

testen i dag kan jeg bare så vidt skimte en strek..

bruker som oftest billigtester..

lenge siden du hadde svak strek da?

Skrevet

Hehe halvt positiv ja.. :P

Jeg hadde det på lørdag, dagen etter IKM.

Og da fikk jeg litt sommerfugler i magen, og kjøpte to tester til. Den ene svei jeg av på ettermiddagen samme dag som var neg, og den andre to dager etterpå på morgenen men var også neg..

Men har best time til gyn med time om to uker til, så får hun se om alt ser greit ut.. Selv om jeg ikke skulle vært gravid så er det rart med masse utflod og mensmurringer i nå over en uke...

Men du har ikke vurdert å ta blodprøve hos legen da for å være sikker?

Skrevet

Det er jo noe med at en strek er en strek også.... ;)

Skrevet

ja, hva skal jeg kalle det da? :-)

testen såg helt rar ut.. :-)

har time til legen 19.mai

vet ikke helt om jeg tørr å tro på at en strek er en strek..

lykke til med testingen..

svir nok av noen flere tester jeg også..

Skrevet

Så spennende da. Du får si i fra åssen det gikk hos legen :):)

Skrevet

Så leit:(

Hadde virkelig trua på deg nå asså. Den var jo ganske så positiv for noen dager siden, men testene burde nok vært mye sterkere nå ja dessverre. Men gravid har du jo uansett blitt siden den ble positiv, men vil tro at ikke egget ville feste seg. Har ikke det skjedd deg før også? Kanskje legen kan gi deg noe???

Masse trøsteklemmer.

Skrevet

hadde trua selv også.

jo det har skjedd flere ganger tidligere..

skal snakke med legen om det når jeg skal dit..

men det har ikke kommet noe mens enda.. så jeg øyner jo fortsatt et bitte lite håp da..

Skrevet

bare en liten oppdattering..

ingen mens er kommet...

testen i dag var mega svak, skyggestrek.. :-(

men øyner fortsatt et lite håp..

Skrevet

Krysser fingre. Skjedde jo med meg også sist. Pos test, så bare negative i ei uke før det kom en svak pos, og sterkere for hver dag rundt ikm. Så blir den sterkere i morgen så er du befruktet:)

Skrevet

kan jo dessverre høres ut som kjemisk da..... håper ikke det da!

Hadde det slik selv når jeg hadde tidlig SA/kjemisk. Begynte å blø når jeg var 4+5.......

Hos meg ble jeg satt på crinone og albyl-e som støttepreparat fra jeg ble gravid siste gang og ut uke 12, men vet mange på assistert befrukting-forumet visstnok får noe støttebehandling allerede fra EL.... kanskje verdt å sjekke ut siden dette har skjedd deg flere ganger. Du har jo helt garantert blitt befruktet siden du testet pos, men så gjenstår det jo å finne ut av hvorfor den ikke vil bli der inne og vokse seg stor og sterk....

Sender deg en klem og mange lykkeønskninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...