Gå til innhold

Emmaljunga edge duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sitter å ser på ei brukt emmaljungavogn 09 modell. Det er en emmaljunga edge duo med classic chrome understell, og hun som skal selge den skal ha 4000 ,- for den. Jeg lurer på om dette er billig? Jeg har ikke termin før i november, men lurte på om jeg bare skulle slå til å kjøpe denne vogna. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Hvsi den er i fin stand så tror eg det kan være et godt kjøp! :) Er tenkt å kjøpe en emmaljunga edge duo selv og! :) Virker som en kjempe god vogn.

Skrevet

Den var bare brukt til ett barn så regner med at den er i god stand :) Ja har hørt at mange er fornøyd med den vogna :) Kanskje man bare slår til på den da! :)

Skrevet

Tror eg kanskje hadde gjort det! Eg leiter etter en brukt vogn på finn.no, men det er ikke så mange som ligger til salgs i Hordaland. Kravene eg har er sportsunderstell og at vognen ikke er slitt. Sparer jo en hel del penger på det, de er jo dyre nok :)

Skrevet

Slik er det her å, er først av nå jeg fant ei brukbar vogn på nett.

Ja er svindyrt med ny vogn for å si det sånn, når man ikke er rik :P Hehe.

Skrevet

Verdt alle pengene :) SUPER vogn, har en 07modell som vi har hatt til begge ungene, og den ser nesten ikke brukt ut :)

Calssic chrome understell er ett pluss, siden dette understellet ikke har teleskophåndtak. Vi har sportsunderstell med teleskophåndtak, og det glir ut i tide og utide.

Veldig lett å ta av og sette på både bag og sportsdel.

Ett godt kjøp for en november baby, siden denne vognen kommer seg fram uansett føre. Glir lett igjennom slaps og snø, og setter seg sjeldent fast :)

Skrevet

Hørtes bra ut! Har sett bilder av den nå å den ser helt ny ut nesten :) skal dra å se i morgen. Regner med at jeg ender opp med den vogna :)

Skrevet

Jeg satt inn en annonse selv og fikk flere svar. Kjøpte ei Emmajunga Edge Duo 2010, beige/krem farget med city Cross bag til 3000 kr:-) Selger kjørte vognen til døra:-) Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe en beige/krem farget hardbag til vogna:-)

Hvis du kjøper ei ny Emmajunga sports vogn koster den litt over 5000 kr og hardbag koster 1300 kr, litt rimeligere enn duo løsningen tilo over 8000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...