Mum28 Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Hva gjør dere for å få dagene til å gå? Jeg føler jeg har ventet siden påske nå, men blir like skuffa hver morgen når det ikke har skjedd noe. Vet nesten ikke hvordan jeg skal få humøret opp. Jeg har også gjort endel kjerringråd uten hell.. Uff ja.. Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente, men merker at det begynner å røine på..
17.Mai Gutt Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Huff, stakkars! Tror ikke på kjerring råd, tror babyen kommer når den er "klar". Har 6 dager TIL termin og er DRITT LEI, og tanken på og gå overtiden er grusom =) Men er jo begrenset tid på hvor lenge du kan gå overtid, så babyen kommer nok snart! =)
Jaja3snart Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Føler det på samme måte! Jeg har enda 4 dager til termin, men har igrunnen også ventet siden påske. Har følt at kroppen er klar med kynnere og nedpress o.l. Men jeg våkner også like fortvilet hver morgen!!! Er skikkelig lei nå!!!!!!!! Men hvem vet....kanskje noe skjer til natta? Lykke til iallfall, ut kommer ungen uansett:)
Mum28 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2011 Tusen takk for oppmuntrende ord! Lykke til dere også!
Gjest Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Jeg er 5 dager på overtid nå og har også prøvd en del kjerringråd uten hell,så bare å vente videre.har gått over 10 og 8 dager før så kan jo krysse fingre for at d blir mindre denne gang og da er d jo snart,men jammen blir man lei av å vente........Hadde planer om å være klar til 17 mai,men d spørs jo så god tid som prinsessen har.Har heldigvis vært "sprek" kjapt etter fødslene tidligere,men en vet jo aldri.Har heldigvis en fantastisk mann som gjør at de andre får en fin 17 mai om ikke jeg gidd å styre med å gå i tog og komme meg på skolen for feiring lykke til videre damer.vi er snart i mål
M&M+1 Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Uff stakkars. Jeg har 6 dager igjen til termin, men har hele graviditeten tenkt at han skal komme 11. (1 uke før) så føler meg i dag skuffet og på overtid. Hehe. Jeg er i grunn mest lei av å legge meg og vite at jeg har enda en natt foran meg med smerter, ubehag og tisseturer.. Er også lei av å grue meg og tenke på fødselen, er førstegangs så vil bare få den overstått.. Men masse lykke til! Håper du føder snart, burde jo virkelig være din tur! Så håper jeg vi andre følger fort etter
NostraStoria Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Ikke alltid ungen blir klar! Sist jeg gikk gravid så var jeg ikke moden nesten 2 uker over fødsel, så lite så skjedde der av seg selv. Ble satt i gang. Skal ikke gå over termin denne gang har jeg fått beskjed om..phu! Håper det skjer noe hos deg HI om ikke så lenge, samme gjelder dere andre som går og venter!
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 8 dager over og går overraskende bra. Fyller opp dagene så godt jeg kan og fokuserer heller på neste kontroll enn på om det kan komme til å skje noe nærmeste timene/døgnet. Hjelper bra å være i god form for da er det mye å finne på. Orker ikke lenger å spekulere i om skjer noe i natt - bare tar det som en selvfølge at det ikke skjer - men selvfølgelig superglad om det skulle skje. Overbevist om at igangsetting må til for finnes ikke tegn til fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå