Gå til innhold

Dag 29 i syklus, og ingen mens ennå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå er nervene på høykant (igjen), krysser fingrene for at TR kommer i dag eller i morgen. Orker ikke tanken på å gå uten mensen på ubestemt tid igjen, nå har den kommet opp til flere ganger i måneden siden jul, denne mnd bestemte jeg meg for å ikke gå til akupunktur, og her sitter jeg uten tegn til mensen. Det vil si, jeg har fått noen kviser, og det er jo et sikkert tegn hos meg, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Kan aldri i verden tenke meg at jeg er gravid ihvertfall, i så fall vil jeg bli gledelig overrasket. Ingen tegn til graviditet heller, sist gang fikk jeg symptomer med en gang etter befruktning. Så jeg venter i spenning, på det ene eller andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El smerter og mer slim for en fjorten dagers tid siden...Men testet ikke, så er jo ikke hundre prosent sikker på at det har vært en el...

I dag på 31 så har jeg fortsatt ingen tegn til mensen, men har løs mage og har kastet opp et par ganger. Prøver iherdig å tenke over om jeg har spist noe som har gjort magen min litt på styr. Men, jeg har ingen forhåpninger på at det har klaffet denne mnd, det har vært litt "tørke" her i det siste ;)

Skrevet

Hvordan går det? Er det noe nytt?

Skrevet

Her går der så det suser, testet positivt i dag :) Så da blir det januar baby på meg :) Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...