*julybirth* Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 husker ingenting jeg fra forrige gang, og vet jo at det sikkert er individuelt og fra person og svangerskap til svangerskap... men er vel i et gitt tidspunkt kansje ?
wjkcg Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Min sank i påska denne gangen, dvs i uke 36. Utrolig deilig å få litt lungekapasitet igjen!
*julybirth* Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2011 det vil jeg tro går bare å venter på å få litt mer pustekapasitet jeg å , selv om det ikke er for så lenge..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Svarte på en annen tråd her også, men magen min sank ikke sist. Ventet og ventet, men den satt like høyt helt til frøkna var ute. Denne gangen er magen enda høyere opp så håper virkelig den har tenkt til å synke litt etterhvert. Er bare i uke 30 enda.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg tror ikke min sank sist gang, og denne gangen har babyen hele tida sittet langt nede i bekkenet og magen er så lav at skal den synke noe mer så... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå