Gjest Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hvor tidlig byttet dere til sporsdelen og hvordan er det å ha mini vendt bort fra seg så tidlig?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 jeg har ikke akkurat den vogna men jeg bruker sportsdelen på easywalker qro. Lillegutt elsker å ligge i den. Han er 4 mnd og vendt bort fra meg. men er ikke noe problem. Har ei stor luke ned i kalesjen så ser han hele tiden. Hadde ikke gjort det med mindre den var der.
Isabella12 Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Det e ikke hvilken vei barnet sitter, men hvor flatt du kan legge vognen som er viktig. Hør med HS om hun synes det er ok å bruke sittestilling så tidlig for din baby. Jeg byttet da han var fem mnd sist og det gikk hlt fint.
Gjest Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Takk for svar:) Ryggen kan legges helt ned i denne så det er ikke noe probem. Tenkte mer på det at man ikke har like god kontakt med ungen. Noen som har 2010 modellen som er åpen i kalesjen bak? Altså den sitter ikke fast oppe ved styret. Virker litt ugunstig mtp trekk ol.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå