Gå til innhold

Er det samboeren min som er rar? Eller meg? Gjelder undertøy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså han mener at jeg bør kjøpe litt sexy undertøy, litt korsett osv..

Jeg hater korsett og alle slike stive/små plagg...

Og nå har han funnet noen klær på nettet han vil jeg skal kjøpe, men jeg likte kanskje 2 av 6 plagg...altså sexy kjoler med åpen rygg og utringning ved puppene i tilegg...hore plagg kalte jeg det!!

Nå er han passe sur og mener at det er normalt at folk kan kle seg slikt på soverommet??

Unskyld meg men da får han fader meg kjøpe noen pene boxere selv eller gjøre noe!

Og jeg liker ikke sexy undertøy...er det normalt å mase om dette?

Han er barnslig synes jeg. Og han er snart 30.

Hva med dere, har dere mye sexy undertøy??

Skrevet

Hvorfor ikke gjøre partneren din glad ved å ta på deg litt sexy undertøy da? Kanskje han vil piffe opp sexlivet litt.. og når problemet ikke er mer enn en korsett så gjør det da vel.. ikke vær så prippen

Skrevet

Nei, ikke noe spesielt sexy, men sånn midt på treet. Har ikke store bomullstruser og utvaska bh-er for å si det sånn. Men helt normalt undertøy, stort sett med blonder og mye svart.

Enig i at det din samboer beskriver som "sexy" høres mest horete ut...

Skrevet

Jo det ligger andre problemmer hos oss også, dårlig kommunikasjon fra hans side = lite sex fra meg!

Men ja 22.37 jeg har også svart og litt blonder, ikke søren om jeg tar på meg rosa korsett med dusker og slike hore ting!!!!

HI

Skrevet

Dere er begge litt rare synes jeg :) Litt rart at han maser om det og blir sur for at du ikke synes noe om det. Du er litt rar for at du blir så irritert over at han ønsker å piffe opp litt.

Jeg har noe sexy undertøy som er kjøpt til glede for samboeren, men de blir lite brukt rett og slett fordi samboeren min ikke bryr seg noe særlig om slikt.

Skrevet

Ja merkelig at han blir sur.

Jeg er slank og han har fått seg mage så det er helt klart jeg som har den beste kroppen av oss 2.

Poenget er vel at vi har veldig forsjellig smak på hva som er sexy.

Kan ta ett eks:

1 .http://www.lshop.no/contents/no/d18_Korsett-korsetter-nettbutikk-til-salgs.html

Dette kan syns er sexy . gjerne i rosa!

2. http://www.lshop.no/contents/no/d35.html

dette kan jeg like. men ikke mer...

HI

Skrevet

altså det aller siste bildet på siden...hehe

var mye der jeg ikke hadde likt:)

HI

Skrevet

Grøss, for noen syke priser for noen blonder... seriøst x)

Skrevet

Det var ikke de klærne då..jeg fant bare noen eksempler.

HI

Skrevet

Min mann er over 40 år og er veldig glad i sexy undertøy. Jeg har nok en del jeg også, men bruker ikke nå når jeg er gravid.. Men føler meg generelt meget attraktiv og attråverdig når jeg har på meg noe som har en ekstra piff over seg. Vil du prøvde dette så bør du prøvde noen plagg du selv er komfortabel med, la ham bestille de 2 du likte.

Skrevet

Jeg hadde gjort det for hans skyld, og så bedt ham om å gjøre noe for min skyld. Gi og ta... hvor ille kan det vel være, det er jo bare noen klesplagg.

Skrevet

Jeg tenker at han bør være fornøyd med den jeg er.

Og når han da blir sur og sier at jeg bare for ha det så bra "med mine bestemor truser?" så blir jeg enda surere.

Jeg har ingen bestemor truser..skjønner han vil se noe nytt på meg, jeg handler sjelden undertøy til meg selv...men hvorfor kan han ikke bare godta at jeg IKKE liker korsett...:/

Det er nå han som inviterer til sex for det meste så noe må han like..blir nesten litt skuffet..er undertøy så viktig da...

HI

Skrevet

Herregud. Stakkars mannen din! Her prøver han for harde livet å piffe opp sexlivet litt... også kan du ikke ha på deg arti undertøy bare fordi du ikke "liker" dem!? Hva skjedde med å gi litt av seg selv da?? La nå mannen få nyte dama si! Uff...

Skrevet

Da får han begynne å kommunisere bedre først..er nok der det ligger ser du..

Men takk for svar alle sammen

Godnatt

HI

Skrevet

Komfort er jo ikke akkurat viktig når det gjelder sexy undertøy, for poenget er vel at det skal av fortest mulig!:P

Jeg hadde ikke noe sexy undertøy før jeg min nåverende kjæresten, jeg brydde meg ikke noe om det, og går selv med hipstere, og jeg har ingen bh-er og truser som macher. Har jo på meg det som er behagelig og støtter.

Men så fant jeg noen billig på ebay og tenkte at jeg kunne jo gjerne ha kledd meg i noe sexy en gang. Og det ble jo tatt veldig godt i mot av kjæresten :P Men det føltes også litt gøy for meg da å se sexy ut. Om du ikke liker korsett og stive plagg så er det jo bare å gå for en babydolllkjole og/eller strømpeholdere.

Og han har jo rett i at dette er normal, nå har jeg ingen tall på det, men å ha sexy undertøy er jo ikke akkurat unormalt. MEN han bør skjønne at masing = turn off!!!

Synes du kan prøve det bare for å se om du liker det, og gjør du det ikke så kan ikke han mase siden du faktisk har prøvd det. Og ja, han må selvsagt pynte seg han også!

Skrevet

Kjæresten min er forresten veldig fornøyd med meg uansett om jeg har på klær, vanlig undertøy, sexy undertøy eller ingenting.

Skrevet

Her er det jo masse fint, så jeg skjønner ikke helt problemet. Viktorianske korsetter (de i brokade og blonde) er jo kjempeclassy, og mye mindre vulgært enn f.eks "franske truser" og BH'er uten cuper.

Ikke så behagelig, men du skal jo ikke ha det på hele dagen, kun før dere har sex for å hisse ham opp? Er det ikke moro å gjøre en mann skikkelig tent, da? Blir jo mye mer intens sex da...

Skrevet

Personlig smak skal man respektere, og det går begge veier. Skjønner godt han er sur. Selv om du syns smaken hans er horete, er det ganske uhølig å si det. Skjønner godt at du blir sur, fordi det samme gjelder for ham. Hvorvidt det er vanlig eller normalt at folk har på seg slikt på soverommet, er irrelevant, han må respektere og godta at du ikke liker det.

Skrevet

Syns ikke han er rar i det hele tatt! Hvorfor vil du absolutt ikke? Det er ikke horete så lenge du har det på deg innenfor husets 4 vegger.

Samboeren min sier at det er ikke rart menn forlater kona når de etterhvert slutter å pynte seg/sminke seg eller bry seg om utseende. Jeg syns det er viktig å pynte meg osv jeg da, men gjør det for min egen del - for å føle meg vel.

Skrevet

Ingen av dere er rare, men du er kanskje litt prippen? Jeg liker å være litt "hore" på soverommet en gang i blant, og bruker gjerne sexy undertøy. Men folk er forskjellige og det burde han respektere.

Skrevet

Synes ikke samboeren din er rar i det hele tatt, trodde "alle" hadde sexy undertøy jeg, hehe. Og hvorfor være så prippen på at det er "horete"?? Er jo ikke som at han ber deg gå med det på gaten! Hva med andre ting som sexy sykepleieruniform f.eks?? Er det heelt uaktuelt å leve seg inn i roller på soverommet? Jeg elsker å pynte meg for kjæresten og se at han blir tent, men må innrømme at klærne ikke blir lenge på uansett, hehe. Men selvfølgelig må det gå begge veier, han passer på kroppen sin og har på seg fine/sexy boxere for meg også, og det digger jeg :) Tror det er viktig å ikke slutte å bry seg og å pynte seg litt ekstra for hverandre, både i hverdagen og på soverommet! Hva med å tenke litt mer på hva man kan gjøre for den andre og ikke så mye på seg selv? Jeg tipper at hadde du gjort dette for ham så hadde han også begynt å pynte seg for deg ;) Man kommer ingen vei når begge sitter på hver sin side og ikke vil gjøre noe før den andre gjør det..

Skrevet

Har ikke lest alle svarene her da, men kan du ikke kjøpe noe du selv synes er sexy? Litt classy sexy, og ikke horete sexy som du sier. Da føler du deg vel og sexy, og han synes sikkert du er deilig i nytt og fint undertøy :)

Skrevet

Syns ikke samboeren din er rar jeg, å det kan jeg nesten garantere at ikke min samboer syns heller!

Her elsker begge sexy undertøy! Han blir tent av det å jeg føler meg mer sexy blandt annet fordi jeg ser hvor opphisset han blir av det!

Jeg ville nok heller valgt mer av det du satte på den siden som din mann likte fremfor det du kunne tenkt deg men..

Syns du burde prøve, omså bare en gang for å se om det er så ille som du forestiller deg!

Skrevet

Så lenge han ikke mener at du skal gå med slike kjoler til daglig ute blandt folk, eller at du skal gå med slikt undertøy hver dag så ser jeg ikke problemet med å gjøre det.

Å kalle det HOREPLAGG er litt vel ekstremt...

Hva er det som gjør at du ikke liker det da? Det er jo bare for ham, ikke allmennheten!

Skrevet

Jeg har da noen snertne nattkjoler og en og annen sexy truse, men det er sjelden det blir brukt. Mannen her mener det er unødvendig med sexy undertøy fordi " jeg river det bare av deg med en gang allikevel".. Høres sikkert ut som et kompliment, men helt ærlig så tror jeg det bunner mer i at han ikke vil jeg skal bruke masse penger på det.. hehe.. Men en ting er sikkert, han kunne ikke forvente at jeg skal kle meg i noe sånt om han selv skal sitte der i den slitte boxern sin.. hehe

Jeg syns selv det er spennende å ta på seg sexy undertøy, men da må jeg føle meg vel i det. Føler jeg meg feit eller teit så mister det all sjarm. Syns ikke mannen til HI skal verken furte eller "tvinge" henne til noe hun ikke er komfortabel med. Men det går jo an å inngå kompremisser, møtes litt på halvveien. Det tror jeg ikke er så dumt verken for sexlivet eller samlivet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...