feris *fødeklar :)* Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er 35+6 og har en del mage kramper/knipe i hele magen...var innom sykehuset igår og alt var normalt..men det er så vooooonndt, andre som har det/hatt det eller? stikker nedentil oxo..uff...
mamma-t-2-snart-3 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Ja, jeg har hatt det. Har hatt det slik i to omganger i dette svangerskapet. Hadde slike knip i magen i 4 dager første gang, konstant vondt, i hele magen. Jordmor jeg går til kontroll hos sa jeg måtte ringe føden hvis det ikke ga seg. Det gikk heldigvis over av seg selv. Så fikk jeg det tilbake i forrige uke, med stikkinger nedentil. Ringte da føden, og jm jeg snakka med sa det var kynnere. Det kunne være et tegn på at ting skjer litt for tidlig, men noen går slik i flere uker sa hun. Har ikke slike smerter nå, men plages litt med vonde kynnere fortsatt som kommer og går. Er nå i uke 36, og gleeeder meg til å få beibien på utsida
feris *fødeklar :)* Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2011 oki takk for svar, jordmor tror hun kommer om par uker...så kan jo hende det er som din jordmor sier at det er tegn på at det skjer noe litt tidligere...håper hun er der hvertfall 2 uker til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå