Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig vanskelig for apotekene å få inn pergo så jeg fikk clomifen på mitt apotek nå sist jeg var der. Skal begynne på de så fort jeg får tr.

Er det noen som har erfaring med det merket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippo ۵håper på spire i magen۵
Skrevet

Nei, ikke enda.. Men skal vel begynne på det etterhvert hvis ikke spiren sitter på denne eller neste pergokur.

Sa legen noe spesielt? Og har du begynt på de nå? :)

Skrevet

Jeg har ikke fått tr enda og har derfor ikke begynt på de. Tok siste tablett med provera på søndag så håper virkelig jeg får tr snart.

Har ikke snakket med legen eller gyn om clomifen. Fikk resept på flere runder med pergo så det var han på apoteket som ga meg clomifen istede. Håper virkelig det fungerer for jeg er veldig klar for en spire nå.

Skrevet

Hei! Har prøvd begge deler, fikk clomifen når de var utsolgt for pergo. Men hun på apoteket sa at det er HELT det samme, bare et annet merke, og fra utlandet. Så tror det skal være likt? Jeg merket ikke forkjell, bortsett fra at jeg følte d var mindre bivirkninger med clomifen enn pergo.

lykke til :)

Skrevet

Jeg har tatt pergo to ganger nå og de siste pakkene jeg fikk tak i var litt annerledes en den først så kanskje det var clomifen? Det står på pergotime og clomifen under så det er jo kanskje det samme?

Uansett så var det like mye/lite symptomer.. Tok enkel kur siden jeg har fått bekreftet at jeg får EL av det :)

Gjest Flikk
Skrevet

pergo har climofen som virkningsstoff. det er bare climofen som har tatt navnet på virkningsstoffet.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg hadde samme opplevelse med apoteket og fikk utdelt Clomifen istedenfor Pergo - er samme virkestoffet. Etter dobbelkur med Clomifen fikk jeg el og 2 uker etter testet jeg positivt på graviditetstesten:) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...