Julymom2015 Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Fikk en slags mensen på syklusdag 26 på fredags kvelden , men den gikk like fort som den kom var borte igjen på Søndag, brunlig blødning innimellom litt friskt blod.., bruker vanligvis å ha syklus på 29 dager, fikk en svak strek ekstra på g-testen jeg tok i går kveld, å i dag har jeg mange rare stikkinger i magen, skjønner virkelig ikke hva som skjer :S Puppene er fortsatt kjempe ømme som sist uke, men mensen ? gravid ? det hører vel ikke helt sammen ? :s noen som vet ? :s
Nettie+jentungen Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Hm, kan virke som nesten det samme som meg, fikk mensen på mandag, men nå er den borte.. Har vondt/stikkinger i høyre eggstokk og kvalm, kvalm har jeg forsåvidt vært siden fredag.. Men tror jeg har hatt litt annerledes blødning enn deg, men har aldri hatt så lite og så kort mensen.. Spent på om du får no svar
Nettie+jentungen Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 rettelse, fikk mensen på tirsdag, altså i går Dytter for deg i samme slengen
FirstAidKit Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Jeg hadde det sånn da jeg ble gravid denne gangen Er 9+3 idag
Julymom2015 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2011 Rart :s Jeg tenkte å teste igjen i morgen tidlig eller Lørdag, kommer annpå når testene kommer i posten...jeg har ikke kvalme da, bare at jeg kaldsvetter og har litt vondt i hodet av å til, å litt ømmebryster, stikkinger i magen..sååe , jeg vet ikke jeg hva som skjer :S
Nettie+jentungen Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Håpefull83: Når testet du positivt? Jeg tror nok bare kroppen min vil lure meg.. Har hatt litt brunlig utflod i dag, testet da jeg sto opp, men den var så negativ som den kan få blitt..
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Høres akkurat som meg, epfa. Testet positivt tirsdag, og negativt i går og i dag. Spottet litt i gårkveld og i dag. Regner med det var nok en kjemisk graviditet og at TR kommer snart... Men håper jo selvfølgelig, da :-) Lykke til!
Nettie+jentungen Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 men jeg har ikke testet positivt da, men tror nok jeg glemmer dette nå og forbereder meg på en ny pp Prøvinga kan gjøre en gal
Nettie+jentungen Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 Blondiee - 1 pp etter SA: hva slags test brukte du?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 Kan jo være festeblødning?
Julymom2015 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2011 Epfa; jeg har brukt stavtestene fra baby or not, de med rosa kork, tester positivt på lørdags morgen og mandags kveld , er nå tom for tester , men regner med jeg får de i posten i morgen:)
FirstAidKit Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Epfa: Jeg testet positivt 2 dager etter forventet mens. Trodde jo at jeg hadde fått mensen, men det viste seg bare å være festeblødning. Vi prøvde ikke så intenst på å bli gravide, hadde en spontanabort i februar, og tenkte å vente litt med å prøve igjen. Men så skjedde det jo allikevel Så jeg bare testet noen dager etter at jeg forventet mensen, hadde jo en følelse av at jeg var gravid, men testet bare én gang. Jeg stresser ikke med å teste meg mange dager før ikm Festeblødningen var bare brunlig utflod i et par dager. Høres jo veldig ut som det dere har Og hadde stikninger i eggstokkene, ømme pupper, vondt i hodet og slapp, trøtt og tisset ofte. Og så fikk jeg plutselige frysninger!
Nettie+jentungen Skrevet 12. mai 2011 #14 Skrevet 12. mai 2011 Okei, jeg tror ihvertfall jeg har mensen.. Begynte å blø i sta (styrtblødning?) og så virker det som om det ga seg, men er ikke sikker i og med at jeg ikke har vært på do enda. Krysser fingrene for at du er gravid, Blondiee - 1 pp etter SA.. Det kan jo også være en hormonell blødning? Venter spent på oppdateringer
Nettie+jentungen Skrevet 12. mai 2011 #15 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har aldri brukt baby or not, men søkte de opp.. Er du sikker på at det ikke er el-tester? Får bare opp graviditetstester med grønne korker på siden deres. Som sagt, har ikke brukt de før, så tar nok feil
Julymom2015 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2011 Jeg er HELT sikker på at det ikke er EL-tester ! Deet står i bruksanvisningen jeg fikk med at det er graviditetstester og på embalasjen til testen står det hcg-test..så er HELT sikker Jeg skal teste igjen i morgen eller lørdag kommer annpå når de nye testene kommer jeg blør ikke lenger da, å har ikke blødd siden litt '')ys rosa'' spotting/utflod mandagsmorgen
Erle85 Skrevet 12. mai 2011 #17 Skrevet 12. mai 2011 Krysser fingre for deg Du får gi en oppdatering med en gang du har tatt en ny test
Nettie+jentungen Skrevet 12. mai 2011 #18 Skrevet 12. mai 2011 Okei bare lurte, husker jeg leste et sted om en som testet med el-tester Har kun bestilt fra billige-tester.no før, har bestilt der nå og..MEN har enda ikke kommet :/ ikke det at jeg skal teste mer før om 4 uker (håper jeg), men er greit at det kommer når det skal.. krysser fingrene for deg
Julymom2015 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #19 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har også bestilt fra billigetester nå denne gangen, håper de kommer i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå