Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sebastian?

Vi har noen i familien som virkelig ikke synes det er fint og sagt det høyt. Jeg har ønsket meg en Sebastian siden ungdomsskolen og jeg passet en adoptert gutt fra Colombia som het Sebastian. Forbinder det ikke med harry, fyllik eller veldig unge mødre slik som deler av slekta sier.

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sebastian er veldig fint! Ser ikke på det som harry eller fyllik. Synes det er et flott navn jeg!

Gå for det du liker, ikke hør på hva andre sier!

Skrevet

Jeg og synes at Sebastian er fint! Skjønner ikke at det kan være harry?!

Sebastian var faktisk også et navnalternativ til vår lille gutt også, men vi valgte tilslutt et annet navn ;-)

Velg det du/dere liker best, ikke ut i fra hva familien din liker best!

Skrevet

Merkelige assosiasjoner familien din har. Aldri sett på Sebastian på den måten. Jeg liker ikke navnet så godt, men det er kun smaksbasert. Om du liker navnet så gå for det:)

Skrevet

Sebastian er fint, var et av mine favorittnavn da jeg gikk på ungdomsskolen. Igjen, et godt eksempel på at man ikke drøfter navn med familie og venner :) Du finner neppe et navn alle liker uansett.

Skrevet

Sebastian er fint! Men det er ikke en favoritt hos meg pga. kallenavnet "Sebb", "Sebba" osv..

Skrevet

Jeg synes Sebastian er fælt. Det er tungt og langt på en fjollete og pompøs måte.

Skrevet

Fint navn :-)

Skrevet

Enig med (Oktober)!

Sebastian er kjempefint! Hadde det ikke vært for at det så fort blir til "sebbe" hadde det vært en favoritt her i gården også :)

Skrevet

Er personlig ikke så begeistret for Sebastian, men det er jo smak og behag. Det er et helt brukbart navn. Skal litt til å finne et navn som alle liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...