pifi med tre nurk Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Er det greit? Er så usikker... han våkner utrolig lett, så vet ikke om jeg skal tørre å snu han... jeg gjorde det i går og da måtte han opp og puppe før han ble fornøyd igjen.. storesøster var helt lik , da hun var 7-8 mnd ville hun bare sove på magen... prøvde å snu henne i en periode, men måtte til slutt innse nederlaget.. har lest/hørt at det ikke er så farlig å sove på magen når de klarer å snu seg selv...men jeg føler meg allikevel ikke helt trygg på det.. hva tenker andre?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Bare la han sove Så lenge de klarer å snu seg rundt selv, er de også sterke nok til å bevege hodet slik at det ikke ligger rett ned i madrassen Min gutt på 7,5 mnd elsker å ligge på magen. Jeg legger han alltid på ryggen når jeg legger han, men han snur seg på magen, trekker beina godt oppunder seg og har stumpen rett opp De første gangene han la seg på magen, snudde jeg han, men han snudde seg bare tilbake, uansett om han var våken eller ikke.. hva skal en gjøre da, kan jo ikke snu ungen hvert 5.minutt heller..
pifi med tre nurk Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2011 Nei, er nettopp det... man har jo annet å gjøre når de små sover, som f.eks å sove selv! Storesøsters favorittsoveposisjon er fortsatt på magen med knærne under seg og rumpa rett til værs!
Steget Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Så lenge han kan snu seg begge veier er det greit at de sover på magen. Vesla her gjør det samme. Jeg snur henne før jeg legger meg, men sjekker henne ikke i løpet av natta. De siste dagene har hun ligget med føttene i hodeenden når jeg går inn til henne om morgenen, så hun snur seg alle veier:)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Bare å la han sove:) Her la jenta mi seg på magen rundt 6 mnd alder og har gått kjempefint. Jeg har forresten pleid å snu henne på rygg/siden når jeg har lagt meg:)
Isabella12 Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Jeg hadde det samme sist og kjøpte en pose med seler. Høres sikkert grusomt ut, men han sov kjemoegodt og på ryggen! De har den på babyshop!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå