Nettie+jentungen Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Tr kom på mandag, men har vært ganske rar. Har skiftet tampong like ofte som tidligere, men de blir bare ”halv fulle”. Når jeg går på do kommer det også ganske mye slim ut (livmorslimhinnen), nesten mer slim enn blod (?).. Er det vanlig at en tr er så uvanlig? Pleier å være tilnærmet likt hver gang, bla at jeg blør som en foss den første dagen og så blir det mindre. Har forresten vondt i høyre eggstokk og, har aldri hatt det når tr er her.
Nettie+jentungen Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2011 Kan virke som om tr er borte nå, har hatt truseinnlegg i over 1 time og ikke noe blod :s
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Var det ikm på mandag da? Eller er det noe festeblødning? Kankje ikke hvis du blør i flere dager. Men jeg har ofte bare småtteri av no tr..... Nesten for lite til å bruke ob.
Nettie+jentungen Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2011 Skrev feil tr kom på tirsdag og ikm var på lørdag (tror jeg).. Irriterende, men kanskje like greit om tr er ferdig, så kan vi vente på el uten blod som renner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå