Gå til innhold

Hensvik/Gulliver sprinkelseng fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med disse sengene?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt gulliver sprinkelseng fra ikea. den var lett å skru sammen, men bortsett fra det så vet jeg ikke siden vi ikke har fått prøvd den enda. Men en ting jeg la merke til er at sengene fra ikea er litt lavere enn andre senger. hvertfall lavere enn den gamle vi hadde. så for oss som er høye så syns jeg den er litt lav, siden man må bøye seg mye lengre ned.

Skrevet

Vi har Hensvik senga til storebror på snart 2 år. Kjempe fornøyd med den, ikke bare er den veldig søt, men den er jo super da det er 3 senger i 1. Bare godt å si om den.

Skrevet

Både jeg, min svigerinne og to venninner har kjøpt Hensvik-sengen til våre små=) Så Ikea-sengene er relativt populære her rundt om! Nå har ikke jeg kommet så langt å fått montert den, men som hun over her sier så tror jeg ikke det skal bli så alt for vanskelig! Nå skal jo ikke jeg gjøre den jobben personlig, men Ikea-møbler er jo ganske grei å ha med å gjøre=))

Siden dette er førstemann for både meg om min mann manglet vi ALT...og har kjøpt det meste på Ikea! Både stellekommode, seng, madrass, sengetøy og alt annet som hører til... Vil ikke en gang tenke på hva det hadde kosta oss i en barnebutikk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...