Gå til innhold

Blitt strippet idag. 39+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor skulle kontrollere modninga mi siden eg har vert så mye plaga med vonde kynnere/samentrekninger. Eg var heilt moden med 2cm åpning så ho tok liksågreit å strippa meg. Var ikkje vondt i d heile tatt. fekk og eit par nåler i tåa som skal hjelpe på rier. Så nå sitter eg her å venter, har vonde kynnerar men d har eg jo hatt så lenge. Har vaska hus og styra litt idag i håp om at aktivitet skal hjelpa på.

Andre som har blitt strippet? tok det lang tid før ting satte i gang? Eg er jo andregangs fødende, sisst så kom frøkna dagen etter. Så lever litt i håpet her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som har en jm som gjør sånne ting! Min sjekker ingentingog jeg er like langt på vei som deg! Hva vil det si å bli strippet? Gjør de fleste jm sånne ting for å få igang ting når termin nærmer seg? Håper det gir fortgang for deg da:)

Skrevet

Jeg ble strippet på termin på mandag, da var jeg moden og sentrert med 3 cm åpning. Bortsett fra endel blodslim og litt mer vonde kynnere ser det dessverre ikke ut til å ha hatt så veldig mye effekt på meg. Skal til akupunktur i morgen for å prøve riestimulerende nåler, jeg er jo moden og klar - satser på at kroppen bare trenger et godt spark for å komme igang? :-)

Jeg er også andregangs...

Skrevet

Skal og ha akupunktur i morgen, blir spennande :)

Vår jordmor er kjempe flink. Skulle bare sjekke forholdene, var ikkje heilt planlagt at ho skulle strippe meg. Men var så moden og klar. Eg bor over 1 time fra sykehuset så har vi ikkje jordmor på vakt her heile tia. Så ho håper at eg føder mens ho er på vakt.

Terminen min har svinget fra 9mai til 17 mai. Så det kan ha vert ein av grunnene og til at ho strippet meg nå 6 dager før sisste termin.

Skrevet

Jeg ble strippet 7 dager over termin sist gang jeg fødte, og samme kveld kom riene, og sønnen ble født rett over midnatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...