Amastra Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Er det noen som har opplevd at de har kastet opp rett før fødsel? Jeg har termin om 3 dager, og har kastet opp i natt og et par ganger i dag. Har en del murringer også etter hvert.. Blir jo litt nervøs for om det kan være noe annet, har vært innlagt med mistanke om svangerskapsforgiftning, så tankene flyr jo fort dit hen.. Anyone?
Dikigoros_Høygravid Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Hei, jeg kastet opp før fødselen sist. Det begynte vel noen timer før jeg dro inn til føden. Følte mg litt rar og uggen hele den dagen det satte i gang:) Om du har mistanke om svforgiftning ville jeg nok sjekket dette med en gang. Lykke til:)
17.Mai Gutt Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 har 5 dager til termin og kastet opp siste dagene, det siest at da nærmer det seg jeg håper det stemmer! Lykke til!
Amastra Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2011 Takk for kjekke svar går fortsatt hjemme og venter, så vi får bare se hva som skjer.. lykke til til alle dere andre som også venter
NostraStoria Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 kan og være vanlig omgangssyke rett og slett.
kula 291011 Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 jeg kastet opp rett før fødselen jeg og.. var litt rar som di andre sier her i formen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå